قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: از فردا میزان کسر شارژ الیت برای همه خودروهایی که در مشهد تردد می‌کنند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال پیامک کسر شارژ الیت برای خودروها به صورت رایگان

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی اسدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در صورت استفاده شهروندان از پارکینگ‌های حاشیه‌ای تحت پوشش الیت، از فردا پنجشنبه هفتم تیرماه پیامک رایگان کسر شارژ از پلاک خودرو برای همه خودروهایی که دارای مانده حساب مثبت هستند و در مشهد تردد می‌کنند، ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت نام 40 هزار شهروند مشهدی در سامانه‌ پیامکی الیت بیان کرد: بیش از یک میلیون خودرو در مشهد تردد می‌کند و پیامک کسر شارژ الیت ویژه سایر پلاک‌هایی که در سامانه ثبت نام نکرده‌ و پیامک برایشان فعال نشده، نیز ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت افزود: پیامک ارسال شده حاوی اطلاعات میزان شارژ کسر شده پلاک و ساعت توقف خودرو در معبر است.

اسدی با تاکید بر هوشمندسازی خدمات ارائه شده از سوی شرکت الیت، اظهار کرد: ارسال پیامک کسر شارژ برای آن دسته از شهروندانی که دارای مانده حساب مثبت هستند، در راستای شفاف سازی عملکرد الیت صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: پیامک کسر شارژ تا ساعت 21 برای شهروندانی که از پارکینگ‌های تحت پوشش این شرکت استفاده کردند، ارسال می‌شود. اما در صورت عدم دریافت این پیامک، شهروندان می‌توانند برای بررسی مشکل و رفع آن شماره پلاک خود را به سامانه 3000003000 ارسال کرده و یا با شماره تلفن‌های 20-32283218 روابط عمومی شرکت ترافیک هوشمند الیت تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.