بجنورد- با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشست کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش و فناوری، اولویت های پژوهشی استان در سال جاری مشخص شد.

اولویت های پژوهشی خراسان شمالی مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در این نشست اظهار داشت: دستگاه های اجرایی اولویت های پژوهشی خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه کرده اند و در نهایت ۸ طرح پژوهشی به عنوان اولویت استان انتخاب شد و یادآور می شوم انجام این پژوهش ها از محل یک درصد اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی استان است.

وی افزود: تاکید ما بر وجود تخصص لازم دستگاه متولی برای انجام طرح پژوهشی است و برای طرح های مورد تاکید استان مانند تدوین سند مدیریت منابع آب و طرح جامع مدیریت پسماند هم از محل اعتبارات ملی و اعتبارات عمرانی استان هزینه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از طرح های پژوهشی ناتمام از سال های گذشته نیز باقی مانده است که بر تامین اعتبار تکمیل این طرح ها نیز تاکید داریم و انتخاب یک مشاور برای دستگاه اجرایی متولی انجام طرح پژوهشی می تواند مفید باشد.

وی تصریح کرد: پس از تصویب نهایی این اولویت های پژوهشی دستگاه اجرایی متولی باید طی مدت ۱۵ روز برای اعلان فراخوان اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.