کرج- برادر شهید نصرالله حیدرخانی با تاکید براینکه پدران و مادران شهدا باید مورد تکریم و حمایت بیشتر دستگاه های مرتبط باشند گفت: از احداث پل دوربرگردان غیرضروری در بلوار دانش آموز و نامگذاری آن به نام برادرشهیدمان گله مندیم.

پدر ومادر شهدا نیازمند تکریم بیشتری هستند/از نامگذاری پل به نام برادر شهیدمان گله مندیم

حسن حیدرخانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: پدرم پس از سکته مغزی در حدود ۳ سال پیش توان گذشته را ندارد و امکان انجام کارهای شخصی اش را ندارد و مادرمان نیز از ۳ سال پیش زمینگیر شده است.

وی افزود: متاسفانه نگهداری از آنها برای من به عنوان تنها فرزند پسرشان بسیار سخت و طاقت فرسا شده و باید برای رسیدگی به آنها از پرستار کمک گرفته ایم.

برادر شهید حیدرخانی با اشاره به اینکه هزینه نگهداری وتامین پرستار بسیار بالاست و امکان تامین آن برای من وجود ندارد گفت: پیگیر دریافت کمک هزینه معیشت از بنیاد شهید هستیم که هنوز به سرانجام مشخصی نرسیده است.

حسن حیدرخانی ادامه داد: در بحث تامین هزینه های درمان و دارو نیز با توجه به بدهی بنیاد به بیمه ها دچار مشکل هستیم ونتوانسته ایم از حمایت بیمه برخوردار باشیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با گلایه از مدیریت شهری کرج گفت: متاسفانه چند سال پیش با یک تصمیم نادرست  اقدام به احداث دوربرگردان در محدوده دولت آباد در بلوار شهدای دانش آموز کرج کردند و با این کار خود عملا بسیاری از کسبه واهالی منطقه را دچار مشکل کردند.

حسن حیدرخانی تصریح کرد: احداث این دوربرگردان غیرضروری سبب شد واحدهای صنفی مشرف به بلوار دانش آموز در دسترسی دچار مشکل شوند و کاسبی شان از بین برودهمچنین با احداث پل، بوستان این منطقه نیز از بین رفت و اهالی دیگر محلی برای استراحت ندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه مغازه ما نیز که محل تامین هزینه های نگهداری پدر ومادرم بود دچار این مشکل شده و از زمان افتتاح پل امکان اجاره آن به افراد و فعالیت صنفی رابه دلیل در معرض دید نبودن نداشته ایم.

برادر شهید نصرالله حیدرخانی با گلایه از تصمیم مدیران شهری برای نامگذاری این پل به نام برادر وپسرعمویش گفت: هم فرزند آن شهید بزرگوار و هم خانواده های شهیدان حیدرخانی از این اقدام شهرداری گله مندند و از اینکه نام شهیدمان براین پل پرمشکل نهاده شده ناراحتیم.

حسن حیدرخانی با اشاره به اینکه این پل از زمان بهره برداری شاهد حوادث وتلفات مختلفی بوده است که برخی از آنها را به چشم خود دیده است خاطرنشان کرد: هزینه ای هنگفت برای احداث دوربرگردانی غیرضروری شده و حال آنکه تبعات منفی این کار دامن خیلی از اهالی مشرف به این پل را گرفته است وما از این اتفاق به شدت رنج می بریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.