۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 607885

در شرایطی که قرار بود کارلوس کی روش در برنامه 2018 حضور پیدا کند، این اتفاق رخ نداد.

بمب کی روش موقتا خنثی شد

به گزارش قدس آنلاین، طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود امروز کارلوس کی روش به همراه آرین قاسمی مترجم خود در برنامه 2018 حضور پیدا کند و صحبت های جدیدی را درباره برخی اتهامات قدیمی که از سوی علی کریمی مطرح شده بود بدهد و همچنین در صحبت های جدید به ادامه انتقادات خود از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پرداخته و پاسخ صحبت های جدید او را نیز بدهد.

این تصمیم اما با تماس هایی که با سرمربی تیم ملی گرفته شده وتو شده و این برنامه که می توانست یک برنامه جنجالی دیگر در فوتبال ایران باشد، روی آنتن نرفت. با این وصف شایعات جدی پیرامون بخش دیگری از صحبت های کارلوس کی روش وجود دارد و آن موضوع ادامه کار وی در فوتبال ایران است.

کی روش قصد داشته در این مصاحبه صحبت هایی را در این باره مطرح کند که با لغو حضور او در تلویزیون این اتفاق رخ نداد و حال باید دید کی روش درباره ادامه کار در ایران چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا فعالیت های فعلی وی در جهت چانه زنی برای عقد یک قرارداد بهتر است یا او قصد جدی برای فاصله گرفتن از فضای فوتبال ایران و تیم ملی دارد.

کی روش که با تیم ملی نتایج خوبی گرفته و هواداران فوتبال در ایران در انتظار تمدید قرارداد با وی هستند، شاید از این حربه برای دریافت امتیازات بیشتر و عملی کردن برنامه هایش استفاده کند و در عین حال شاید ممکن است به طور کل برنامه های دیگر در ذهن داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته اعلام کرد توافق با کارلوس کی روش برای آغاز دوره تازه هدایت این تیم توسط او انجام شده اما این خبر تبدیل به یک توافق رسمی میان او و کی روش نشده و باید منتظر اظهار نظر رسمی یا انتشار برگه قرارداد کی روش و فدراسیون بود؛ البته اگر قراردادی امضا شده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.