قدس آنلاین:مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ایستگاه های خدمات دهی به زائران پیاده اربعین حسینی (ع) باید از ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ی ستاد، مجوز دریافت کنند.

صدور مجوز برای ایستگاه های زائر در اربعین حسینی (ع) از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی فروزان در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان افزود: بر اساس تصمیم کشوری به منظور جلب مشارکت مردمی در ابعادمختلف بویژه تأمین بخشی از هزینه ها؛ ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد مکلف به افتتاح حساب ویژه و مجزا به منظور جلب مشارکت های مردمی می باشد.

جانشین رئیس و دبیر ستاد هماهنگی اربعین حسینی (ع) استان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۶۲ هزار زائر از خراسان رضوی  عازم عتبات و سفر اربعین شدند، افزود: امسال برآوردها و برنامه ریزی ها برای رشد ۵ درصدی این زائران محاسبه شده اند.

وی اظهار کرد: امسال تاکید جدی بر اعزام زائران داخلی به صورت کاروان و شبه کاروان و با مسئولیت سازمان حج و زیارت انجام می باشد.

فروزان افزود: قطار مشهد – شلمچه نیز جهت اعزام زائران به نقطه صفر مرزی شلمچه از اول مردادماه راه اندازی می شود که در هفته در قالب سه رام رفت و همین تعداد برگشت انجام می شود.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: این قطار در در ایام اربعین هم به زائران و مسافران این مسیر خدمات می دهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.