امام جمعه بشرویه گفت:اگر معاندان بتوانند با نفوذ در بدنه دستگاه ها و ارگان های اساسی انقلاب وارد عمل شوند اطلاعات مهم کشور را سرقت کرده و برای کشورمان دچار مشکل ایجاد می کنند .

مراقب نفوذ دشمن در گلوگاه های اقتصادی باشید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، "حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین" ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بشرویه که با حضور مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در محل مصلای نماز مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به اینکه در عصر جاهلیت خانواده‌ها تحت ظلم و ستم بودند خاطرنشان کرد: در دوران جاهلیت مردم در گرداب خرافه پرستی و بت پرستی غرق شده بودند و نبی مکرم اسلام در عصری به رسالت مبعوث شد که تمام خانواده‌ها دچار جهل و نادانی بودند تا حدی که دختران خود را زنده به گور می کردند .

وی افزود :خداوند به واسطه پیامبر اکرم نعمتهای زیادی را به بشر به ویژه عصر حاضر داده و منتی نیز برای آن نگذاشته است.

امام جمعه شهرستان بشرویه تصریح کرد :خداوند تنها به واسطه یک مورد بر مومنان منت گذاشته و آن هم نعمت رسالت و پیامبری حضرت محمد است که به واسطه او دنیای جهل و ظلمت به پایان رسید و نور و روشنایی دنیا را فرا گرفت.

 وی با اشاره به وظایف مسلمانان هم خاطرنشان کرد: آنچه که ما مردم به ویژه مسلمانان وظیفه داریم این است که قدردان نعمت های الهی به ویژه نعمت نبوت و امامت باشیم .

شمس الدین افزود: در مکتب ولایت و امامت اهل بیت عصمت و طهارت باید به دنبال هدایت مومنان بود همانگونه که در صحنه عاشورای حسینی مصداق کامل هدایتگری مردم به وقوع پیوست .

وی آمادگی های فکری و مقابله با دشمنان اسلام را در میان مسلمانان مهم برشمرد و گفت :یکی از آمادگی‌های زمان ظهور آمادگی فکری و آمادگی در مقابل دشمنان اسلام می‌باشد .

امام جمعه بشرویه تصریح کرد :در حال حاضر از عوامل زمینه ساز ظهور تجهیز به  فناوری های روز دنیا است و در این مسیر باید تلاش کرد که بنیان خانواده خود را مستحکم کنیم و اعضای خانواده همه به وظایف خود آگاه باشند .

شمس الدین مسئله اخلاق و رفتارهای انسانی و اسلامی را از مهمترین مسائل و ارکان خانواده ها برشمرد و گفت: یکی از مسائلی که ارکان خانواده را مستحکم می کند مسئله رعایت اخلاق و رفتارهای انسانی و اسلامی است که باید مطابق با سیرت پاک اولیای الهی باشد .

امام جمعه بشرویه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد :یکی از دستگاه های مهم کشور اسلامی مسئله قوه قضاییه است که به صورت مستقیم مسائل کشور را دنبال می کند و امروزه همه باهم و همه دستگاه‌ها باید با همراهی و همدلی و با سعه صدر مشکلات مردم را رفع کند و البته این هدف مهم در حال تحقق است چرا که دشمن با تمام توان و ابزار خود سعی دارد که میان مردم و مسئولین ایجاد تفرقه و نفاق کند .

وی افزود :یکی از مسائل بسیار مهم و حساس امروزه مواظبت و مراقبت از جریان های نفوذی دشمنان است اگر معاندان بتوانند با نفوذ در بدنه دستگاه ها و ارگان های اساسی انقلاب وارد عمل شوند اطلاعات مهم کشور را سرقت کرده و برای کشورمان دچار مشکل ایجاد می کنند .

شمس‌الدین با تاکید بر حساسیت ها بر روی هسته‌های گزینش هم گفت :باید هسته‌های گزینش، دستگاه‌های نظارتی و حراست ها که نقش اساسی دارند بسیار مراقبت کند تا افرادی که به واسطه گروه های نفوذی دشمن در بدنه کشور وارد شده اند و همانگونه در اوایل انقلاب نیز حوادث تلخی از جمله ترور شخصیت های بزرگ را رقم زدند اینبار نیز نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

 وی افزود : دشمن و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدعهدی های زیادی را به نظام مقدس وارد کرده است چرا که  نظامی جمهوری اسلامی در جهان کنونی بر قله‌های پیشرفت است و باید مراقب باشیم تا پیشرفت های نوینی را که به دست آورده ایم دشمنان نمی‌توانند این دستاوردها را بگیرند.

 امام جمعه بشرویه بیان کرد : دشمن از راه نفوذ  سعی می‌کنند در بدنه صنوف مختلف کشور وارد شده و به بهانه های مختلف اشکال تراشی کند و گروهی وابسته به همین ها به بهانه های مختلف به دنبال خسارت زدن به اموال عمومی مردم هستند  و برخی با ورود به گلوگاه های اقتصادی ، کشور را دچار مشکل کرده اند که نباید اجازه نفوذ را داد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی همچنان با بصیرت می باشند خاطرنشان کرد : امروزه توانمندی‌های مهندسی و فرزندان بسیجی این کشور و همچنین بصیرت مردم در حوزه های مختلف و فناوری های بالا به اوج خود رسیده است و این مسئله دشمنان را مورد حیرت قرار داده بنابراین معاندین این مردم با شیوه های ناجوانمردانه تبلیغی قصد دارند ایمان مردم و ارزش های آنان را سست کنند که خوشبختانه ایران اسلامی همچنان به مسیر توسعه و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

 شمس الدین در ادامه با اشاره به سالگرد حمله شیمیایی رژیم بعثی عراق خاطرنشان کرد: مسئله حمله شیمیایی رژیم بعثی عراق که با حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر علیه ملت مظلوم ایران و حتی خود مردم عراق رخ داد یکی از وقایع بسیار وحشتناکی بود که هنوز آثار و حوادث آن در نسل‌های آینده مشهود است  وچه کسی این جنایات را محکوم کرد؟

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه اقتصادی در شهرستان بشرویه هم گفت: آنچه که از مسئولان شهرستان به خصوص بخش صنعت معدن و کشاورزی انتظار داریم کمک به رونق اقتصادی و زمینه‌سازی برای سرمایه گذاری میباشد .

وی همچنین با اشاره به اهمیت دادن به مسئله ورزش در شهرستان هم گفت: مسئله ورزش از مسائلی است که باید با هدف تقویت بنیه اعتقادی جوانان پیگیری شود و به حمدالله ورزش فرهنگ پهلوانی در سطح شهرستان به خوبی انجام میگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.