جوین_ قدس انلاین : امام جمعه شهرستان جوین در خطبه های نماز جمعه امروز کفت: قوه قضائیه بااقتدار دانه درشت های اقتصادی را پای میز محاکمه کشانده ودر آینده نیز با صلابت توطئه های اقتصادی را خنثی خواهد کرد

دشمن بی رحم است ولی مردم ما از عزت خود دفاع می کنند


به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور امام جمعه شهرستان جوین گفت: دشمنان قسم خورده اسلام بسیار بی رحم هستند و در این مسیرعزت و اقتدار مارا نشانه رفته اند.  

خطیب جمعه جوین تاکید کرد: مسئله موشکی جمهوری اسلامی ایران یک مسئله دفاعی است و ما برای دفاع از مرزهای اسلامی به هیچ عنوان مسئله موشکی را در مذاکرات لحاظ نخواهیم کرد و دشمن به این امر واقف است.  

امام جمعه جوین اظهارداشت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته تمامی توطئه را آزموده اند و مردم ولایتمدار نیز تا کنون از عزت وشرف خود دفاع کرده ودر آینده نیز پای انقلاب خود خواهند ایستاد.  

خطیب جمعه جوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان قضایی کشور گفت: قوه قضائیه با اقتدار تا کنون دانه درشت های اقتصادی را پای میز محاکمه کشانده ودر آینده هم باصلابت توطئه های اقتصادی را خنثی خواهد کرد.  

امام جمعه جوین به متصدیان اقتصادی دولت توصیه کرد: در برنامه ریزی های ارزی و سکه ای و طلا وخودرو ومسکن به گونه ای عمل کنند، که قشر پائین دستی جامعه از مزایای آن بهره مند شوند، نه آنکه در ثبت نام سکه یک نفر ۳۸ هزار واندی ثبت نام داشته باشدودست قشر پائین جامعه خالی بماند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.