قدس آنلاین:مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی از پاسخگویی برخط مدیران استان به تماس‌های مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنان در قالب طرح ارتباط مستقیم از طریق سامانه ۱۱۱ با شهروندان استان خبر داد.

۱۱۰مورد تماس تلفنی باسامانه  ۱۱۱در خصوص مشکلات آموزش و پرورش خراسان رضوی

ناصر فخر موحدی گفت: بر اساس طرحی که طی ماه‌های پایانی سال ۹۶ با تاکید استاندار، اجرایی شد، مقرر گردید مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با حضور در محل سامانه سامد، به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در سطح استان باشند.

وی افزود: مدیران کل تامین اجتماعی، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت احوال، کمیته امداد، امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین اجتماعی، اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، شرکت آب و فاضلاب مشهد و اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه معاونین و برخی از مدیران زیر مجموعه در محل سامانه سامد حضور یافتند و به صورت مستقیم به تماس‌ها و نیز برخی مراجعات حضوری مردم پاسخ داده و نسبت به پیگیری، انجام و یا رفع موضوع مربوطه اقدام نمودند.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با حضور در محل استقرار سامانه سامد در مجموع ۱۱۰مورد تماس تلفنی مردمی با خط ۱۱۱ برقرار که تعداد ۸۱ مورد تماس موفق را پاسخ دهی کردند و از این تعداد در نهایت ۶۵ مورد ثبت سامانه و جهت پیگیری بعدی ارجاع خواهد شد.

ناصر فخر موحدی افزود: با توجه به نتایج مثبت در جلب رضایت مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، امسال به صورت کشوری اجرا می‌شود و تلاش ما نیز در خراسان رضوی بر آن است که طبق یک برنامه زمان بندی شده هر هفته یک نفر از مدیران کل استانی با حضور در محل استقرار سامانه سامد بصورت مستقیم به سوالات مردم پاسخ دهند.

وی گفت:با پیشنهاد بعضی از مدیران هر هفته یکی از مدیران کل استانی با حضور در محل استقرار سامانه ارتباط مردم و دولت پاسخگوی درخواست‌های مردم باشند و نسبت به این امر هم از طریق خبرگزاری‌ها، پرتال دستگاه مربوطه و استانداری و فرمانداری‌های استان و فضای مجازی و نیز صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.