قدس آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: هنوز نه با کسی توافق کردیم و نه هیچ چیز دیگر و برای تکمیل شدن تیم باید ۲ بازیکن دیگر جذب کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد: هنوز با بازیکنی توافق نکرده‌ایم/ برای تکمیل تیم باید ۲ بازیکن دیگر جذب کنیم

با پایان مرحله دوم آماده سازی تیم فوتبال پدیده خراسان در مشهد، فاز سوم تمرینات این تیم ازامروز( شنبه) در تهران آغاز می‌شود.

یحیی گل‌محمدی در این باره گفت: در زمان برگزاری تمرینات در مشهد، ما دو مرحله را پشت سر گذاشتیم و از روز شنبه نیز وارد فاز سوم تمرینات آماده سازی خود برای حضور در لیگ برتر هجدهم خواهیم شد.

وی ادامه داد: طی این مدت شناخت بسیار خوبی نسبت به بازیکنان پیدا کردیم. در این بین تلاش کردیم تا توانایی بازیکنان جوان تیم را نیز افزایش دهیم. از این فرصت استفاده کردیم تا هم بازیکنان جوان و هم بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌بودند را بشناسیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به برگزاری اردوی پدیده در تهران گفت: اردویی ۸ روزه در تهران برگزار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا چند بازی دوستانه را نیز انجام دهیم که یکی از این بازی‌های مهم ما دیدار دوستانه با فولاد در روز پنجشنبه هفته آینده خواهد بود.

به گزارش میزان، گل‌محمدی افزود: تمرینات تیم در تهران صبح و بعد از ظهر انجام خواهد شد. تا امروز به جز دو مصدومیتی که در تیم به وجود آمد و موجب نگرانی‌ام شد، در کل از تمرینات تیمم و از شرایط فنی حاکم راضی‌ام.

وی در خصوص ادامه فعالیت پدیده در نقل و انتقالات گفت: هنوز نه با کسی توافق کردیم و نه هیچ چیز دیگر. برای تکمیل شدن تیم و با توجه به مصدومیت‌هایی که داشتیم، باید ۲ بازیکن دیگر جذب کنیم که فعلا به دنبال بازیکن مورد نظرمان که کارایی لازم را داشته باشد، می‌گردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.