اصفهان- رئیس دادگستری شهرستان آران و بیدگل گفت: اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه باعث کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری در جامعه می شود.

تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محسن تاج افروز در دیدار با کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به نقش و جایگاه بقاع متبرکه در بین مردم و جامعه اظهار داشت: تمامامامزادگان فرزندان ائمه معصومین(ع) هستند و همه آنان جزء مبلغان دین مبین اسلام بوده اند و همین امر باعث شده تا حرم مطهر این ستارگان آسمان هدایت از گذشته تا به امروز در ترویج فرهنگ اسلامی و مکتب شیعه در بین مردم و همه اقشار نقش و جایگاه موثر و بزرگی را ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت هایی که در امامزادگان جلیل القدر وجود دارد برای ایجاد جامعه ای با فرهنگ اسلامی بیش از پیش استفاده کرد.

رئیس دادگستری شهرستان آران و بیدگل در ادامه به فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه در جوار بقاع متبرکه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه باعث کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری در جامعه می شود.

بر اساس این گزارش در این دیدار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل، جمعی از کارکنان اداره اوقاف شهرستان، اعضاء هیات امناء و حراست بقاع متبرکه و دادستان شهرستان حضور داشتند و در پایان این نشست نیز حجت الاسلام و المسلمین ولی اله روان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه از همکاری دادگستری و دادستان در جهت پیگیری مسائل حقوقی و پرونده های حقوقی مرتبط با موقوفات از محسن تاج افروز رئیس دادگستری شهرستان تقدیر و تجلیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.