همدان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۹۴ هزار و ۹۰۰ متر مربع از راه های آسفالته استان لکه گیری شدند.

لکه گیری حدود ۹۵ هزار متر مربع از راههای آسفالته استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم با اشاره به اینکه این اقدام در محورهای مواصلاتی استان همدان انجام شده است، افزود: به‌دنبال پایداری هوا و فراهم شدن بستر مناسب عملیات ترمیم رویه آسفالتی راه‌های حوزه استحفاظی استان انجام شد.

وی همچنین از روکش راه های شریانی و اصلی، فرعی و روستایی جاده های استان خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست امسال ۵۸ و نیم کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان روکش آسفالت شدند.

پرورشی خرم با اشاره به اینکه این اقدام به منظور بهسازی و نگهداری رویه های آسفالتی انجام می شود، اظهار داشت: روکش آسفالت مناسب می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش وقوع تصادفات داشته باشد.

معاون راهداری استان همدان درزگیری در راه‌های آسفالته را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره کل بیان کرد و یادآور شد: درزگیری در راه‌های آسفالته به مقدار ۴۴ هزار و ۸۳ مترطول در محور های مواصلاتی استان انجام شده است.

این مسئول آسفالت شانه راه ها به میزان ۲ کیلومتر و آسفالت رگلاژی به میزان ۱.۴ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

حمید پرورشی خرم در ادامه به گشت های انجام شده از سوی راهداران این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۷۱ هزار نفر ساعت در قالب ۳۵ گشت راهداری در راه های ارتباطی استان انجام شد.

وی ادامه داد: راهداران پرتلاش همواره در راستای آماده کردن بستری مناسب برای تردد هرچه ایمن تر و با آرامش بیشتر هموطنان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.