قزوین_ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: عنایت الهی و دل های مؤمن و نیکوکار مردم در منطقه طارم نیز موجب شده تا شاهد رشد مشارکتهای مردمی باشیم به طوری که طی سال ۹۶ میزان مشارکتهای مردمی در این منطقه با رشد بیش از ۳۰ درصدی مواجه بوده و به بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مشارکت های مردمی منطقه طارم سفلی به بیش از یک میلیارد تومان رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی قزوین، مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تبیین ضرورت جایگاه و فعالیت کمیته امداد امام (ره) بیان کرد: کمیته امداد در سیره علمی و عملی انبیاء الهی و ائمه اطهار (ع) ریشه دارد و اساس حرکت آن بر محور مردم است.

وی ادامه داد: در واقع کمیته امداد امام (ره) نهادی دینی و مردمی است که به نمایندگی از مردم نیکوکار به نیازمندان کمک میکند از این رو کار این نهاد تبیین بستر خیر و نیکوکاری و تلاش برای رساندن هر چه بهتر کمک نیکوکاران به نیاز واقعی محرومان حقیقی جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به روحیه نیکوکاری مردم اقصی نقاط کشور گفت: عنایت الهی و دل های مؤمن و نیکوکار مردم در منطقه طارم نیز موجب شده تا شاهد رشد مشارکتهای مردمی باشیم به طوری که طی سال ۹۶ میزان مشارکتهای مردمی در این منطقه با رشد بیش از ۳۰ درصدی مواجه بوده و به بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به رشد کمکهای مردمی در بخشهای مختلف اعلام کرد: بیشترین درآمدهای مردمی در این منطقه مربوط به زکات مستحبی با بیش از ۳۴۵ میلیون تومان، طرح احسان حسینی ۲۹۰ میلیون تومان، طرح اکرام ایتام ۲۳۲ میلیون تومان و طرح محسنین با بیش از ۲۱۰ میلیون تومان بوده است.

مؤمنی توضیح داد: مردم طارم سفلی بیش از ۷۹ میلیون تومان صدقه و بیش از ۲۸ میلیون تومان به زلزله زدگان کرمانشاه  کمک کردهاند که مجموع کمکهای مردمی نشان از روحیه نیکوکاری اقشار مختلف دارد.

وی با اشاره به برخی نیازهای خانوادههای تحت حمایت در طارم سفلی عنوان کرد: یکی از برنامههای کمیته امداد برای محرومیت زدایی در مناطق روستایی و محروم استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران غیربومی است تا بتوانیم در کاهش فقر و محرومیت زدایی گام اساسی و جدی برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: بخش طارم ظرفیتهای خوبی دارد که می توان برای نیازمندیهای منطقه استفاده کرد از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) این آمادگی را دارد که در مسیر عبوری از طارم سفلی برای ساخت مکانی جهت عرضه محصولات تولیدی مددجویان اقدام کند.

در ادامه بخشدار طارم سفلی با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام (ره) بیان کرد: میزان رضایتمندی مردم از کمیته امداد بیش از ۹۰ درصد است.

مرتضی کلهر یادآورشد: تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد منجر به اشتغال پایدار و توانمندی مددجویان شده است از این رو آماده همکاری با کمیته امداد در زمینههای مختلف برای خدمت هرچه بیشتر به نیازمندان هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.