دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی روز گذشته خود ضمن ستودن تلاش نیروهای یمنی در مبارزه با اقدامات متجاوزان پیامی برای جبهه مقاومت در یمن فرستاد.

پیام سید حسن نصرالله به دبیرکل انصارالله یمن:‌ ای کاش من همراه شما و زیر پرچم شما می‌جنگیدم

قدس آنلاین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با درود فرستادن به ارتش و کمیته های مردمی یمن خطاب به عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: ای کاش من همراه شما و زیر پرچم شما می جنگیدم.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی دیروز خود گفت: «من و همه برادرانم و همه رزمندگان در جهان و همه کسانی که از معادلات نظامی مطلع هستند و تجارب نظامی دارند باید برای تجلیل از آن رزمندگان و آن اهل مقاومت و آن دلاورمردان و برای تجلیل از فرماندهان خردمند و شجاع و ثابت قدم و استوار، سر تعظیم فرود آوریم. این یک حقیقت است و تعارف نیست و برای بالا بردن روحیه نیست بلکه بر عکس من به این رزمندگان می گویم من شرمنده‌ام که در میان شما و همراه شما نیستم. بینی و بین الله زمانیکه این تصاویر و این دلاوری ها و ایستادگی های اسطوره ای را می بینم می گویم ای کاش با شما بودم. من می دانم همه برادرانم نیز همین را می گویند و هر فرد شریفی روی کره زمین همین را می گوید ای کاش با شما بودیم ای کاش می توانستیم با شما باشیم ای کاش می توانستیم یکی از رزمندگان شما بوده و زیر پرچم رهبر عزیز و شجاع باشیم. »

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.