رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از بیم نزدیک شدن ارتش سوریه به «جولان اشغالی»، نیروهای خود در این منطقه را به حالت آماده باش کامل درآورده است.

ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش در آمد

به گزارش قدس آنلاین،رژیم صهیونیستی به ارتش خود در بلندی‌های جولان اشغالیسوریه حالت آماده باش داد.

خبرگزاری «آناتولی» ترکیه به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داد که «همزمان با تشدید درگیری‌ها در جنوب سوریه و نزدیک شدن ارتش این کشور به مرزهای اسرائیل [فلسطین اشغالی]، نیروهای ارتش در بلندی‌های جولان به حالت آماده باش درآمدند».

این رسانه گزارش داد که احتمال درگیری مستقیم با ارتش سوریه وجود ندارد، ولی ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای احتمال آثار غیر مستقیم عملیات ارتش سوریه آماده می‌کند؛ چرا که منطقه «درعا» تنها ۶۰ کیلومتر با فلسطین اشغالی فاصله دارد.

رسانه‌های عبری مدعی حضور نیروهای ایرانی به همراه روسی در منطقه عملیاتی ارتش سوریه در جنوب این کشور شدند.

همزمان با بیم ارتش رژیم صهیونیستی از عملیات ارتش سوریه، ژنرال «گادی آیزنکوت»، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم برای دیدار با ژنرال «جوزف دانفورد»، همتای آمریکایی‌اش راهی واشنگتن شده است.

رسانه‌های صهیونیستی گفته‌اند دو طرف قرار است به صورت جدی در مورد اوضاع و حوادث سوریه و «مقابله با حضور نظامی ایران» در این کشور گفتگو و رایزنی کنند.

ارتش سوریه نزدیک به یک هفته است که عملیات نظامی برای آزادسازی و پاکسازی مناطق جنوبی این کشور از تروریست‌ها و گروه‌های مسلح تکفیری را آغاز کرده است.

این عملیات بعد از آن شروع شد که تروریست‌ها و گروه‌های مسلح و مخالف حاضر به مصالحه و رسیدگی به اوضاع خود از سوی دمشق نشدند.

نیروهای ارتش سوریه طی این مدت بیش از ۵۰ شهرک و روستا را در استان درعا و سویداء آزاد و پاکسازی کرده‌اند.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.