درخشش در جام جهانی درهای زیادی را به سوی بازیکنان موفق ایران در روسیه گشوده است.

بیرانوند، امیری، ابراهیمی و حسینی رازهای نقل و انتقالات

به گزارش قدس آنلاین،مهم ترین هدف از حضور در جام جهانی برای فوتبال ما شاید اضافه شدن بازیکنان جدید به جمع لژیونرهای فوتبال ایران باشد. اتفاقی که بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ رخ نداد اما با توجه به نمایش های تیم ملی انتظار می رود تا در هفته های آینده شاهد آن باشیم.


ستاره های درخشان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ اکثرا در لیگ ایران حضور داشتند و حالا این ۴ بازیکن رازهای اصلی فصل نقل و انتقالات هستند. علیرضا بیرانوند و وحید امیری از پرسپولیس در کنار مجید حسینی و امید ابراهیمی از استقلال چهار چهره ای بودند که در جام جهانی خوش درخشیدند و حالا سرنوشت آنها می تواند خبرهای مهم فوتبال ایران باشد.

وضعیت مناسب قراردادها برای جدایی

بیرانوند تنها گزینه ای است که با تیم خود قرارداد دارد و برای جدا شدن نیاز به رضایت نامه دارد. مجید حسینی نیز وضعیت مشابهی دارد اما رقم فسخ او ۱۰۰ هزار دلار است و این موضوع کمک می کند تا حسینی در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، به آسانی جدا شود.
وحید امیری و امید ابراهیمی نیز با تیم های خود قراردادی ندارند و می توانند با هر تیمی که می خواهند وارد مذاکره شوند.

شرایط سنی؛ برگ برنده بیرانوند و حسینی

علیرضا بیرانوند و مجید حسینی شرایط سنی بسیار خوبی برای لژیونر شدن دارند. بیرانوند به عنوان یک دروازه بان در محدوده سنی بسیار خوبی قرار دارد و مجید حسینی نیز با ۲۱ سال سن نظر استعدادیاب های زیادی را جلب کرده است.
امید ابراهیمی و وحید امیری هر چند چنین شرایطی ندارند اما مطمئنا این دو بازیکن نیز مانند سال های گذشته پیشنهاداتی خواهند داشت؛ پیشنهاداتی که هر چند مقصد آنها هنوز مشخص نیست اما در بدترین حالت می توان پیش بینی کرد کشورهای عربی حاضر هستند به پای این بازیکنان دلار های چشمگیری بریزند.

لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت ها؛ موانع داخلی و بیرونی

حضور در مرحله بالای لیگ قهرمانان می تواند مانعی برای این بازیکنان در مسیر ترانسفر شدن باشد. این ۴ بازیکن در نیمه نهایی غرب آسیا حضور دارند و می توانند به حضور در فینال این مسابقات دل خوش کنند.
از سوی دیگر در فصل پیش رو شاهد مسابقات لیگ ملت های آسیا هستیم. تورنمنتی که در میانه فصل برگزار می شود و باعث می شود تا بازیکنان لژیونر در میانه راه یک ماه به امارات بروند. این موضوع شاید بزرگترین مانع بیرونی برای حضور در کشورهای اروپایی برای این بازیکنان باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.