فرمانده جدید تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش، امامان جمعه و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

معارفه فرمانده جدید تیپ ۳۸زرهی تربت جام

 به گزارش قدس آنلاین  در حکمی از سوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران سرهنگ علی اشرف خدارحمی به سمت فرمانده جدیدتیپ ۳۸ زرهی تربت جام معرفی شد و از خدمات ۳۲ساله ‌سرهنگ ایرج دبیرنظام در ارتش ایران  قدردانی شد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش در این مراسم گفت: انتخاب فرماندهان یگان های ارتش بر سه اصل ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری صورت می گیرد.

امیررضا آذریان افزود: امروز یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بسیار عالی برخوردار هستند و با تغییر ماهیت به واکنش سریع با سیستم هجومی در کمترین زمان در مرزها مستقر می شوند.

وی گفت: یگان های ارتش به جدیدترین سلاح و تجهیزات نظامی مجهز شدند و با درایت و محوریت فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم انقلابی و همیشه در صحنه هیچ اتفاقی در مرزها نمی افتد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش در این مراسم افزود: ما نخواهیم گذاشت ۳۱ شهریور  ۵۹ دوباره تکرار شود و با قدرت بازدارنگی که داریم از انقلاب و مظلومان جهان دفاع می کنیم.

 امیر آذریان گفت: ایستادگی و مقاومت نیروهای مسلح موجب شد که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتد و ارتشیان بر اساس الگو گیری از سیره نبوی، اولیای الهی وولایت فقیه ادامه مسیر دهند و این امر همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.