گیلان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال توانستیم نسبت به بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۷۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اقدام کنیم.

بهسازی آسفالت بیش از ۷۵ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ،مهندس نازک کار ، اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال توانست نسبت به بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۷۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اقدام کند.

وی افزود: از مهمترین مسیرهای روستایی که نسبت به بهسازی و روکش آسفالت آن اقدام شد می توان به پاشاکی لاهیجان، میانده صومعه سرا، مریدان لنگرود، اق اولر تالش و کیابان فومن اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اضافه کرد: در سال جاری طبق سیاستگذاری و برنامه ریزی به عمل آمده وزارت راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت بیش از ۱۲۴ کیلومتر راه روستایی استان گیلان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم این امر تحقق یابد.

نازک کار خاطرنشان کرد: جهت نگهداری بهینه راه های آسفالته روستایی که ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر می باشد، سالانه نیازمند حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم که مبلغ تخصیص یافته سال گذشته کمتر از ۱۰ درصد اعتبارات مورد نیاز بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.