عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام خبر نهایی شدن حضور سروش رفیعی در پرسپولیس گفت: با شرایطی که برای باشگاه رقم خورده است یک نیم فصل سخت در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس: یک نیم فصل سخت در انتظار ما است

به گزاشر قدس آنلاین، محمدرضا حاجی بیگی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: به جرات می توانم بگویم سال سخت و پر فشاری داشتیم. سعی کردیم تمام امور حقوقی باشگاه را سر و سامان ببخشیم تا مجبور نشویم چندماه یکبار بر سر کوچکترین اتفاقات تن و بدن هوادارانمان بلرزد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد این باشگاه با سروش رفیعی اظهار داشت: کار سروش با پرسپولیس تمام شده است. بازیکنی که هم باشگاه می‌خواست، هم برانکو و هم خودش علاقه داشت تا بیاید و پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

وی درباره وضعیت وی که به دلیل محرومیت پرسپولیس نمی‌تواند در نیم‌فصل بازی کند تصریح کرد: این موضوع دیگر به خودش و توافق لازم با برانکو ایوانکوویچ مربوط می‌شود. اما مهم ترین موضوع این است که رفیعی را به خدمت گرفتیم.

حاجی بیگی در خصوص تمدید قرارداد وحید امیری افزود: با او که برای آخرین بار پیش از شروع بازی های ایران در جام جهانی صحبت کردیم قول مساعد داد که تمدید می کند. الان هم در حال استراحت است و فکر می کنم تکلیف او هم ظرف دو روز آینده مشخص شود. تمایل به تمدید قراردادش داریم و امیدوارم در شرایط حساس کنونی به ما کمک کند و قراردادش را تمدید کند.

وی درباره  شانس سرخپوشان پایتخت برای هت تریک قهرمانی در رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: با آقای برانکو که صحبت می کردیم کاملا امیدوار بود. او گفت می توان با این پرسپولیس به نقطه های بزرگی هم رسید و پرورش بازیکن هم بدهیم. یک مربی با شخصیت و کاربلد که خیال هواداران از او راحت است. قطعا در نیم فصل اول کمی به مشکل خواهیم خورد اما رضایت آقای برانکو از تلاش بازیکنان همه را امیدوار کرده است تا بتوانیم باز هم هوادارانمان را راضی کنیم.

حاجی بیگی در خصوص اختلاف پیش آمده بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ گفت: در ابتدا باید بگویم تیم ملی توانست با رشادت بازیکنان، عملکرد قابل قبولی داشته باشد. بازیکنانی که از جان مایه گذاشتند و توانستند نتایج خوبی بگیرند. درباره صحبت های آقای کی روش هم فکر می کنم همه بهتر می دانند چه حرفهایی زده شده است. شاید بهتر باشد دیگر این رفتارهای آماتور را بیان نکنیم و امیدوارم فدراسیون هم بتواند صریح به او بگوید که جایگاهش کجاست. او کام ملت را با رفتارهایش تلخ کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.