باشگاه رئال مادرید مبلغ فروش فوق‌ ستاره پرتغالی خود را برای همه باشگاه‌ها به جز ۲ باشگاه کاهش داد.

قیمت فروش رونالدو برای باشگاه بارسلونا مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین،کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید چند وقتی است که به دلایل مختلف از جمله مالی، می‌خواهد از تیمش جدا شود. در همین راستا چندی پیش باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که توان پرداخت مبلغ مورد نظر رونالدو که ۴۰ میلیون یورو در سال است را ندارد و به این بازیکن اعلام کرد که می‌تواند مشریان خود را به این باشگاه برای مذاکره جهت جدایی معرفی کند.

پیش از این رئال مادرید مبلغ فروش رونالدو را ۱ میلیارد یورو اعلام کرده بود و از باشگاه‌های خواهان او خواست تا در صورت تمایل با این قیمت برای جذب این بازیکن وارد عمل شوند.

در همین راستا باشگاه مادریدی که حالا متوجه شده هیچ باشگاهی توان پرداخت چنین مبلغ سنگینی را برای رونالدو ندارد قیمت فروش او را کم کرده است. باشگاه رئال مادرید به باشگاه‌های خواهان رونالدو اعلام کرده که آنها می‌توانند با مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن وارد عمل شوده و دیگر مبلغ ۱ میلیارد یورو را برای او نمی‌خواهند.

مبلغ ۱۲۰ میلیون یورویی رونالدو برای همه باشگاه‌های خواهان او بوده، ولی در این بین شرطی هم وجود دارد. رئال مادرید برای فروش رونالدو به ۲ باشگاه خاص همان مبلغ ۱ میلیارد یورو را می‌خواهد و ۱۲۰ میلیون برای این ۲ باشگاه به حساب نمی‌آید. طبق شرط باشگاه رئال مادرید ۲ باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از قاعده ۱۲۰ میلیونی جذب رونالدو مستثنی هستند و اگر این ستاره را می‌خواهند باید همان مبلغ ۱ میلیارد یورو را پرداخت کنند.

با این شرطی که باشگاه رئال مادرید گذاشته، می‌شود حضور رونالدو در بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را از حالا منتفی دانست و در این بین شانس باشگاه‌های دیگری مثل منچستریونایتد بیشتر خواهد شد. منچستریونایتد با توجه به اینکه باشگاه پیشین رونالدو به حساب می‌آید و توانایی پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو را دارد، می‌تواند جدی‌ترین مقصد این فوق ستاره پرتغالی باشد و بعید نیست که فصل بعد این بازیکن را در لیگ جزیره ببینیم.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.