ملی پوش تیم ملی والیبال که نام او در لیست اعزامی به جاکارتا دیده نمی شد گفت: شاید اشتباهم این بود که به هر سازی که زده شد رقصیدم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران به سیم آخر زد!

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی میرزاجانپور درباره دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در هر شرایطی که موجود بود برای تیم ملی بازی کردم و فیکس تیم ملی بودم. در دو سال حضور ایگور کولاکوویچ ذخیره تیم ملی شدم و این حس خوبی ندارد. امسال سعی کردم بهترین عملکرد خود را در لیگ ملت ها نشان دهم.

او در ادامه افزود: در لیگ ملت ها بهترین عملکرد خود را اجرا کردم و در هر زمانی که به میدان آمدم سعی کردم به تیم ملی کمک کنم اما نمی دانم داستان از چه قرار است که چنین اتفاقی برای من رخ داد. خیلی از من استفاده نشد اما هر موقع نیز که به میدان آمدم تمام توان خود را به کار گرفتم. شاید اشتباه من این بود که به هر سازی که مربی زد، رقصیدم.

میرزاجانپور در پاسخ به این سوال که بازی های خوب شما در لیگ ملت های والیبال منجر شد تا به تیم کاستلانا ایتالیا بپیوندید، گفت: حقیقتا پیشنهاد من مربوط به بازی هایم در لیگ ملت ها نمی باشد، این پیشنهاد از زمان جام باشگاه ها به من شد و من در کنار سایر پیشنهادهای که به من شد، به این باشگاه ایتالیایی در زمان لیگ ملت‌ها  پاسخ دادم.

ملی پوش والیبال ایران درباره صحبت هایش با ایگور کولاکوویچ نیز گفت: با سرمربی تیم ملی صحبت داشتم که او گفت نیازی به من ندارد و من به او گفتم شما را به خیر و ما را به سلامت. کار خاصی ندارم، یک روز به تیم ملی آمدم و یک روز می روم. تیم ملی ارث پدر کسی نیست.

مجتبی میرزاجانپور در پایان درباره تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر اعزام تیم اصلی به بازی های آسیایی جاکارتا نیز گفت: این تصمیم در دقیقه ۹۰ گرفته شده، در جریان این موضوعات نیستم، بازی های آسیایی برای فدراسیون و همچنین کمیته ملی المپیک مهم است که چنین تصمیمی گرفته شده است. برای تیم ملی در بازی های آسیایی جاکارتا و همچنین رقابت های جهانی آرزوی موفقیت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.