سراوان-مولانا سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان نا کارآمدی و بی کفایتی برخی مسئولان و عدم استفاده صحیح از ثروت های ملی را موجب فقر و بیکاری و اثر گذاری تحریم ها بیان کرد و بر توجه به خواسته های قانونی و استفاده از ثروتهای ملی در جهت بهبود زندگی مردم تاکید کرد.

متصدیان امور  به خواسته های حق و مشروع مردم توجه کنند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: سهل انگاری و عدم استفاده صحیح از ظرفیت های عظیم خدادادی جهت شکوفایی اقتصاد و بهبود معیشت مردم ؛ موجب تحت تاثیر قرارگرفتن تحریم دشمنان می شود.

مولانا ساداتی تصریح کرد: همه چیز به تحریم‌ها مربوط نمی شود ؛ بلکه با این همه سرمایه ملی ، بی کفایتی و نا کار آمدی برخی مسئولان اجرایی است ، در کشوری مانند ایران با این همه ثروت سرشار و غنی  نباید زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیر جدی قرار دهد.

وی خاطرنشان ساخت: تحریم و باج گیری و فشار گرفتن کشورها از سوی ستمگران در طول تاریخ بوده که از این حربه نیز استفاده کرده اند اما کسانی موفق بوده اند که با برنامه ریزی درست و استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها   تحریم‌ها را خنثی کرده اند  ، با انسانهای بی تدبیر و بی برنامه با ضایع نمودن وقت و فرصت ها زمینه را برای دشمن در اغتشاش و نا امنی فراهم می آورد.

امام  جمعه اهل سنت سراوان تاکید کرد: بر متصدیان امور لازم است که به خواسته های به حق و مشروع مردم توجه کنند و پاسخ عملی داده شود ؛ با افزایش فقر و بیکاری و عدم توجه به معیشت؛ معضلات و مشکلات عدیده در اولویات زندگی مردم بوجود آمده است.

تحقق حقوق الهی و حقوق مردم وعده یاری خداوند را به همراه دارد

مولانا سید عبدالصمد ساداتی   “عزم و اراده جدی و مسئولیت پذیری در کارها را مورد اشاره قرار داد” و اظهار داشت: دین اسلام نظامی است زیبا که در آن هیچ اشکالی و ایرادی وجود ندارد بلکه تمام عیب ها در وجود خود مسلمانان است چون در کارها و مسئولیت ها جدیت نیست و اهمیت داده نمی شود در چنین حالتی است که با غفلت و کم کاری وضع بدتر خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت سراوان تصریح کرد: عمل به دستورات شریعت و تعهدات لازم در قبال مسئولیت ها در تحقق حقوق الهی و حقوق مردم وعده نصرت و یاری خداوند را در مشکلات به همراه دارد، قرآن به سمت پایداری و قدرت سوق می‌دهد؛ آنچه امروز لازم است اراده خیر وعزم راسخ در انجام کارها و مسئولیت‌ها  است تا لطف و عنایت الله تعالی شامل حال قرار گیرد.

مولانا ساداتی با بیان اینکه ” عزم  و ثابت قدمی مسلمانان صدر اسلام را از هیچ تهدیدی باز نمی داشت و اراده آنان مستحکم و در عمل ثابت قدم بودند” ، گفت: جدیت و تلاش را باید از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و یارانش آموخت و آنها را الگو قرار داد ؛ قدرت ، ثروت و حاکمیت در زمانی که در راه صحیح و عدالت نباشد هرگز خداوند کمک نمی کند و هیچ ارزشی در دنیا ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.