وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از حس و حالش موقع ضربه پنالتی رونالدو و خواسته‌ای که با زبان لری از بیرانوند داشت، گفت.

هنگام پنالتی رونالدو، امیری به بیرانوند چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین،وحید امیری عصر دیروز در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک مرکز استان لرستان در جمع مردم اظهار داشت: برای تشکر از این همه لطف و محبت زبانم قاصر است و از همه هوادارانم تشکر می کنم.
ملی پوش فوتبال ایران عنوان کرد: آنچه در تمام دنیا زبانزد است غیرت لری است و من به آن افتخار می کنم.خوشحالی و شادیمردم همه خواسته من بود و خوشحالم که می بینم این اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به حس و حالش در موقع ضربه پنالتی "رونالدو" بیان کرد: زمانی که رونالدو در حال زدن‌ پنالتی بود من چیزی در ذهنم آمد، دست و پایم سست شده بود و پشت دروازه گفتم: «علی برار بئیرش»، (به فارسی:علی داداش بگیرش). این بهترین اتفاق جام جهانی برای ما بود و همه تلاش ما و زحمتی که داشتیم به خاطر بالا رفتن پرچم ایران بود و اگرما تلاشی کردیم به خاطر سربلندی کشور و استان‌مان بوده است.
امیری گفت: کل استان لرستان پر از استعداد است ما در این جام جهانی فهمیدیم که نه رونالدو آن رونالدو است که ما فکرمی کردیم و نه بقیه بازیکن های اروپایی، آنقدر قوی هستند.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.