سمنان- فرماندار گرمسار با بیان اینکه کاهش هزینه‌های درمان در دستور کار است گفت: توریسم سلامت در گرمسار راه‌اندازی می‌شود.

توریسم سلامت در گرمسار راه‌اندازی می‌شود

​به گزارش قدس آنلاین، داریوش طاهری پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار اظهار داشت: طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های ماندگار دولت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح تحولات عظیمی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان ایجادشده است افزود: شهرستان گرمسار ظرفیت‌های مطلوبی برای جذب توریسم سلامت دارد و باید از این ظرفیت‌ها در راستای افزایش نرخ اشتغال و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در سطح گسترده اقدام کرد.

فرماندار گرمسار با اشاره به راه‌اندازی قطار حومه‌ای تهران – گرمسار و امکان تبادلات ریلی در این منطقه خاطرنشان کرد: با جذب و راه‌اندازی توریسم سلامت می‌توان خدمات بهداشتی و درمانی را علاوه بر مردم گرمسار به شهرهای پیشوا، ورامین، پاکدشت و سایر شهرستان‌ها نیز ارائه کرد.

وی با بیان اینکه تقویت خدمات بهداشتی و درمانی نقش مؤثری در رونق اقتصاد این شهرستان ایفا می‌کند یادآور شد: با اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان از مراجعه مردم به مرکز استان و پایتخت برای دریافت خدمات بهداشتی و عمرانی جلوگیری می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه 4 طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان گرمسار آماده افتتاح است اذعان کرد: کاهش هزینه‌های درمانی مردم یکی از رویکردهای مهم دولت در اجرای طرح تحول سلامت است.

وی ابراز داشت: مدیریت بخش بهداشت و درمان بسیار حساس و نیازمند دقت و پشتکار بالا است تا رضایت مردم نسبت به دولت و نظام جلب شود.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان سودآور است تصریح کرد: هر هزینه‌ای در خبش عمرانی و تجهیز پروژه‌های بهداشتی و درمانی انجام شود برای دولت به‌منزله سرمایه‌گذاری در بلندمدت است و با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را در این بخش فراهم کرد.

 در این مراسم علی عرب آرادانی به‌عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان گرمسار معرفی شد.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.