کرج - وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مدال آوران ورزش های انفرادی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا جوایز ویژه ای می گیرند، گفت: اشتغال فرزندان ورزشکاران معلولی که توانسته اند مدال آوری کنند، پیگیری خواهد شد.

پیگیراشتغال فرزندان ورزشکاران مدال آورهستیم/اختصاص جوایز ویژه برای مدال آوران آسیایی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیش از ظهر امروز شنبه جلسه اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینا اعزامی به مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در فرودگاه پیام با حضور عباس عراقچی معاون وزیر خارجه  و محمد جواد آذری جهرمی  وزیر ارتباطات و با حضور مسئولان استانی به میزبانی مرکز خدمات تجاری بین الملل پیام منطقه  ویژه فرودگاه پیام برگزار شد.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه  با اشاره به  هدف بهبود روند خدمات رسانی و آماده سازی ورزشکاران اعزامی به رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، گفت: در ۲ هفته آینده نشست مشترکی با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود تا ضعف ها، کاستی و نیازها بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

جهرمی افزود: رشته های ورزشی مانند شنا که ظرفیت مدال آوری بیشتری دارد باید نسبت به افزایش تعداد ورزشکاران آن اقدام کرد.

وی با بیان اینکه مدال آوران ورزش های انفرادی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در صورت کسب مدال طلا، ۱۶۰ سکه، نقره ۸۰ سکه و برنز۶۰ سکه بهار آزادی هدیه می گیرند، خاطرنشان کرد: ورزشکاران در رشته های تیمی نیز در صورت کسب هر کدام از مدال ها نصف سکه های ورزش های انفرادی را هدیه خواهند گرفت.

آذری جهرمی بهبود عملکرد ورزشکاران و مدال آوران را ضروری دانست و گفت:  در بخش ورزش و جوانان نیاز است تا با استفاده از ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی زیر ساخت هایی برای استفاده هر چه بیشتراین ورزشکاران فراهم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه منطقه پیام امکانات سخت‌افزاری خوبی برای حضور تیم‌های ملی دارد گفت: تیم‌های ملی می‌توانند از ظرفیت‌های این مجموعه برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی بهره مند شوند.

گفتنی است در این مراسم، تفاهم نامه همکاری بین خبرگزاری ایران پرس و فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان با حضور وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات و معاون وزیرامور خارجه منعقد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.