قزوین_ مسئول واحد آموزش ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین از برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

نخستین دوره تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در قزوین برگزار می شود

عبدالرحمن عبادی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین از برگزاری دوره تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در قزوین با حضور کارشناس کشوری خبر داد و اظهار داشت: این دوره به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این دوره با حضور حجت الله عبدالملکی نظریه‌پرداز و اقتصاددان کشوری به مدت یک روز و در پنجشنبه ۱۴ تیرماه سالجاری در یک جلسه ۶ ساعته برگزار میشود.

مسئول واحد آموزش ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین گفت: ثبت نام نخستین اولیه دوره آموزشی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و تا تکمیل ظرفیت همچنان امکان ثبت نام وجود دارد و علاقه مندان به ویژه دانشجویان و فعالان فرهنگی استان میتوانند نام و نام خانوادگی و عبارت «اقتصاد مقاومتی» را به سامانه ی ۶۶۰۰۰۲۸۵۷۹ ارسال کنند.

عبادی یادآور شد: از جمله محورهای این دوره میتوان به مطالب سطح سه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد که دوره پیشرفته آن برگزار میشود و علاقمندان با حضور در این سه سطح میتوانند به عنوان مدرس اقتصاد مقاومتی فعالیت کنند؛ به شرکت کنندگان در دوره نخست نیز گواهی پایان دوره به همراه عضویت در انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور اعطا میشود.

وی عنوان کرد: جبهه فرهنگی استان قزوین با رویکرد فعالیت های مردمی سعی کرده تا فعالیتهای ارزشمندی را دنبال کند و به اهداف تعریف شده دست یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.