قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: عادل خوانی گفت: مشدی باشی یک برنامه منحصر به فرد از نوع گفتگو محور است.

"مشتی باش"بزودی پخش می شود

 ضبط برنامه ۸۰ قسمتی «مشتی باش» به نویسندگی الله زارعی نژاد، کارگردانی ساسان سالور و اجرای علی اوجی برنامه ای است از اول ماه رمضان آغاز شد و با ضبط حدود هجده قسمت از شنبه هفته آینده و همزمان با یکی از شبکه های ملی به روی انتن خواهد رفت.

در همین رابطه مصطفی عادل خانی یکی از تهیه کنندگان این برنامه در  گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین و در توضیح ایده اولیه ساخت این برنامه گفت:همه سعی ما این بوده که با ایجاد یک فضای پر نشاد برنامه ای مطابق و با تراز ملی بسازیم و شاید یکی از دلایل انتخاب این اسم هم این بود که از قدیم هر کسی به مشهد سفر می کرد اطرافیان او را به نام مشدی می شناختند.

وی افزود: مشتی باشی یک برنامه گفتگو محور و منحصر به فرد است که با حضور جمعی از چهره های شناخته شده تلویزیونی که هر کدام داستانی با امام رضا دارند تهیه و تولید شده است. برنامه ای که شامل پلاتوی مجری، گفت و گو با مهمان و انجام کارهای خیرخواهانه است. گفت و گو با مهمان نیز با رویکرد طنز انجام می شود و مجری این برنامه «علی اوجی» است.

عادل خوانی ضمن اشاره به منحصر به فرد بودن دکورهای این برنامه گفت: دکورهای  محل ضبط برنامه نیز مجموعه مشهد دوست داشتنی است که برای مخاطبان خراسانی ما حس نستالژیکی دارد. چون ما در این دکورها از نمای خانه داروغه که نشانی از هویت مشهد است استفاده کرده ایم همچنین از اجرگناباد که بهترین اجر در سطح کشور است و ...خیلی موارد دیگر که هر کدام یاد اور شهری از شهرستانهای استان خراسان است کمک گرفته ایم.

این تهیه کننده در پاسخ به این سئوال که ویژگی این برنامه نسبت به دیگر برنامه ایی از این دست چیست گفت: مجری و مهمانان در این برنامه تقریبا در تمام قسمت های دکور حضور دارند و تمام مدت روی صندلی ننشسته اند و ما در تمام طول برنامه آنها را در نقطه نقطه دکور زیبا و منحصر به فرد این برنامه خواهیم دید.

وی ا  ضافه کرد: متاسفانه هر زمان برنامه گفتگو محوری ساخته می شود انگ کپی برداری و تکراری بودن به ان زده می شود ولی این برنامه هیچ شباهتی با هیچ برنامه گفتگو محوری ندارد.

شاید بارز ترین تفاوت این برنامه با دیگر برنامه های گفتگو محور هم وجود کسی مثل امام رضا به عنوان یک خط مشخص و تکرار شدنی در بخشی از زندگی کاری و شخصی همه کسانی است که به این برنامه می آیند نمونه اش علی اوجی به عنوان مجری برنامه است که او خود از همسرش در صحن انقلاب  خواستگاری کرده است یا کسی مثل فلورا سام که تنها خانم کارگردانی است که چهار کار متفاوت در مشهد و با موضوع امام رضا ساخته است.

وی در پایان با تشکراستاندار مشهد و مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: فعلا هجده قسمت از این برنامه ضبط و اماده شده است که بعد از اتمام این هجده قسمت بقیه قسمتهای این برنامه را تا هشتاد قسمت بعدی در مشهد و در همان محل قبلی ضبط خواهیم کرد.

 شایان ذکر است تاکنون مسئولانی از جمله استاندار خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیمای استان و شهردار مشهد نیز در محل ضبط این برنامه حاضر شده و از نزدیک، شاهد تهیه این مجموعه تلویزیونی بوده اند. سرمایه گذاری این مجموعه توسط بخش خصوصی و با مجوز شبکه استانی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.