سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت در تراکتورسازی باید صبر کنیم، گفت: چند بازیکن خوب در خط حمله نیاز داریم تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

برای رسیدن به موفقیت در تراکتورسازی باید صبر کنیم/ در مورد قراردادم صحبت نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین،جان توشاک ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای من افتخار است که در ایران و یک باشگاه تبریزی به نام تراکتورسازی باشم و این یک تجربه جدیدی است، امیدوارم یک کار موفقی را انجام دهم.

وی اضافه کرد: تنها ۴ روز است با تیم تراکتورسازی دارم کار می‌کنم و باید تمام بازیکنان را بشناسم و نیاز آوردن چند بازیکن باتجربه و قوی را داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: در این چند روز بازیکنان تیم تراکتورسازی خوب تمرین کردند، به همین دلیل فردا به بازیکنان تیم استراحت دادم و دوشنبه صبح یک تمرین کرده و برای برگزاری یک اردوی ۲ هفته‌ای به ترکیه سفر خواهیم کرد و در این اردو ۴ بازی نیز برگزار خواهیم کرد.

توشاک گفت: باید عنوان کنم از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم، اما چند بازیکن قوی باید جذب شود تا بتوانیم تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم.

وی با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم تبریز بیان داشت: من ۲ بار سرمربی تیم رئال مادرید بودم و تاکنون چنین جوی نظیر تماشاگران تراکتورسازی ندیده بودم و در مسیر فرودگاه به سختی به هتل رسیدیم و از استقبال هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مطرح کرد: همیشه با تجربه‌های جدیدی روبه‌رو شدم و حضورم در تبریز تجربه‌ای تازه برای من نیست و ۳۰ سال پیش به شهر سباستین رفتم و یا سال‌ها پیش به شهر استانبول رفتم و هدایت تیم بشیکتاش را برعهده گرفته و یا در کازبلانکا مراکش هیچ شناختی از بازیکنان نداشتم و حضور در تراکتورسازی تجربه جدیدی برای من نیست و قبلاً هم چنین چالش‌هایی داشتم و در کشورهایی کار کردم که هیچ شناختی از لیگ و بازیکنانش نداشتم.

وی اضافه کرد: توپ گرد است و هر تیمی ۱۱ بازیکن دارد و ۲ دروازه در زمین فوتبال وجود دارد و در ایران و یا هر جای دنیا تیمی برنده است که توپ را وارد دروازه حریف خود کند.

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز متذکر شد: من قبلاً هم  در تیم‌هایی کار کردم که قبلاً بازیکنانشان جذب شده بود و توانستم بازیکنان خوبی مانند ژابی آلونسو معرفی کنم و همیشه تلاش کردم که به بازیکنان جوان میدان داده و در ترکیه نیز نیهات را معرفی کردم و در ولز نیز گرت بیل که ۱۷ ساله بود به دنیای فوتبال معرفی کرده و همیشه بر این باور بودم که همیشه باید بازیکنان جوان را معرفی کنیم و امروز ۶۹ سال دارم و نمی‌توانم بازی کنم، اما وقتی ۱۶ ساله بودم اولین بازی خود را در فوتبال انجام دادم.

وی افزود: قطعاً دستیارهای من کسانی خواهند بود که باشگاه برایم انتخاب خواهد کرد و هیچ وقت من دستیارم را انتخاب نکرده و کسی را با خود به تیم‌ها نبردم.

توشاک تبیین کرد: مربیانی را می‌شناسم که همیشه دستیار با خود انتخاب می‌کنند و وقتی که کارهای خوب پیش نرود، باشگاه باید ۵ تا ۶ نفر را کنار بگذارد و من معتقد هستم دستیارانی که باشگاه انتخاب کند تا بتوانم دانش خود را به آنها انتقال دهم و بعد از رفتن من باشگاه بتواند از این سرمایه‌های خود استفاده کند.

وی عنوان کرد: من زیاد با تکنولوژی روز آشنا نیستم و پسرم آلکسیس برایم کمک می‌کند و من تنها مرد فوتبالی هستم و وی در تمامی کارها به من کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ سؤال یکی از خبرنگاران در مورد قراردادش گفت: من هیچ علاقه‌ای ندارم که در مورد قراردادم صحبت شود و اگر در این مورد اطلاعاتی می‌خواهید، باید از باشگاه تراکتورسازی بخواهید.

سرمربی سابق رئال مادرید بیان کرد: من چوب سحرآمیز ندارم و نمی‌توانم معجزه کنم، اما عنوان می‌کنم چند بازیکن خوب خصوصاً در خط حمله نیاز داریم و بازیکنان باید در جای خود عملکرد بهتری داشته باشند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کرده و باید عنوان کنم کار بسیار سختی را پیش رو دارم و مطمئناً مالک باشگاه هم به این امر واقف است و خیلی سخت است که زود به نتیجه برسیم، باید برای رسیدن به موفقیت صبور باشیم.

توشاک تأکید کرد: من پیش از این هیچ شناختی از فوتبال ایران و تبریز نداشتم و برای اولین بار به ایران سفر می‌کنم و تنها یک بار در زمان بازیکنی به همراه تیم کاردیف در سفر استرالیا به اروپا وارد فرودگاه تهران شده و بلافاصله ایران را به مقصد استانبول ترک کردم.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: خیلی زود است در مورد بازیکنان تیم صحبت کنیم و باید شناخت من از آنها تکمیل شود و تغییر پست بعضی بازیکنان مانند دانیال شاید از ایده‌های اول من باشد و برای من سخت است که امروز در مورد بازیکنی صحبت کنم، حتماً بعد از اینکه از اردو بازگشتیم می‌توانم در مورد بازیکنان تیم توضیحات کاملی بدهم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کمی از آنچه می‌خواهیم دور هستیم و باید صبر کنیم و در بازه زمانی ۲ تا ۳ هفته‌ای می‌توانم ایده‌های خوبی برای تیم و بازیکنان بدهم.

بازیکن سابق تیم لیورپول انگلیس اضافه کرد: من در تمام دوره‌هایی که مربیگری کردم با تیم‌های ملی آن کشور تعامل داشتم، معتقدم وقتی تیم ملی کشوری بازی دارد تمام آن کشور بازی می‌کند و اگر روزی از تیم تراکتورسازی بازیکنی به تیم ملی دعوت شود، قطعاً با تیم ملی همکاری خواهیم داشت.

توشاک خاطرنشان کرد: من روزهای سختی را داشتم و خیلی هم تلاش کردم، اما باید عنوان کنم که خوش‌شانس هم بودم زیرا برای فوتبال که علاقه داشتم پول دریافت کردم در حالی که زمانی بازیکن تیم لیورپول بودم دوست داشتم حتی برای حضور در این تیم پول بدهم و همین موضوع در دوره مربیگری من هم در تیم رئال مادرید هم صدق می‌کند و از حضورم در تبریز بسیار خوشحال هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: حضور هواداران و خبرنگاران در تمرینات تیم تراکتورسازی در هفته یک روز آزاد است و قبلاً در این مورد اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

توشاک ادامه داد: من قرارداد ۳ ساله قطعی با تیم تراکتورسازی نبستم و شرایط حضورم در این تیم به موقعیت‌های دیگر بستگی دارد و دوست ندارم در این مورد بیشتر صحبت کنم.

وی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: کارلوس کی‌روش در ۲ باشگاهی که من کار کردم، آن هم سابقه فعالیت داشت و دستیارش هم شاگرد من بوده و باید بگویم تیم ملی ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشته و نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده است و بابت بازی خوب تیم ملی ایران تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: من دوست دارم ۴۸ ساعت قبل از بازی کنفرانس خبری داشته باشم و با مصاحبه یک روز قبل از بازی مخالف هستم و در این مورد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.