شهرکرد-مدیر کل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: آخرین فرصت جهت استفاده از طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب روز یکشنبه دهم تیرماه سال جاری می باشد.

آخرین فرصت طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان ،غلامرضا محمدی با اعلام این خبر از کارفرمایان خوش حساب خواست حداکثر تا تاریخ دهم تیرماه سال جاری نسبت به ارائه درخواست و تکمیل فرم مربوطه و تحویل آن به واحدهای اجرائی و شعب تابعه اقدام نمایند .

محمدی با تاکید بر اینکه مهلت فوق به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد افزود: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در  سال گذشته  نیز با هدف حمایت از کارگاههای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی  اجرا شد.

وی با اشاره به شرایط برخورداری از مزایای این طرح گفت: کارفرمایان خوش حسابی که بر اثر حوادث غیرارادی مانند آتش سوزی، سیل، زلزله، تحریم و نوسانات ارزی موفق به پرداخت حق بیمه کارکنان در موعد مقرر نشدند، می توانند برای ارائه درخواست به شعب این سازمان مراجعه کنند. 
مدیر کل تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه رونق اشتغال و تولید ملی از  سیاستهای سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: با بهبود تولید ملی، به تبع آن میزان ورودی و خروجی این سازمان نیز تنظیم می شود و این سازمان با وصول منابع بیشتر می تواند خدمات خود را ارتقا دهد.

وی گفت: پذیرش دلایل ابرازی(خشکسالی، سیل، زلزله، تحریم) نیاز به تایید مراجع ذی صلاح برای برخورداری از طرح بخشودگی جرام بیمه ای کارفرمایان دارد و کارفرمایان پس از ارائه درخواست استفاده از این طرح و تایید سازمان تامین اجتماعی، باید تاییدیه دلایل ابرازی را از مراجع ذی صلاح مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، فرمانداری یا بخشداری اخذ و به این سازمان ارائه کنند.     
محمدی در ادامه به توضیح خوش حسابی به عنوان یکی دیگر از شرایط بهره مندی از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب پرداخت و گفت: کارفرمایان قبل از ارائه درخواست استفاده از این طرح، ظرف ١٨ ماه باید ٤ماه لیست حق بیمه را به موقع ارسال و پرداخت کرده باشد

مدیر کل تامین اجتماعی استان خاطر نشان کرد: همکاران شعب سازمان لغایت ساعت ۲۰ روزهای ۹ و ۱۰ تیرماه آماده اخذ درخواست از کارفرمایان محترم می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.