علی رغم برد برابر آلمان ممکن است که بازیکنان تیم ملی کره جنوبی به ارتش برای صعود نکردن به دور دوم رقابت ها تبعید شوند.

بازیکنان کره جنوبی به ارتش تبعید می شوند؟

به گزارش قدس آنلاین،تیم فوتبال کره جنوبی در جام جهانی با ٢ باخت برابر سوئد و مکزیک و همچنین برد برابر المان از رقابت های جام جهانی حذف شد و به دور دوم صعود نکرد.


حکومت کره جنوبی خدمت سربازی را برای افتخارافرینان ورزشی وعلمی لغو می کند و بازیکنان حاضر در جام جهانی ٢٠٠٢، مدال اوران المپیک یا تیم افتخار افرین در مسابقات بیسبال با این قانون معاف شده اند.

طبق قانون سال ١٩٤٩، جوانان ١٨ تا ٣٥ساله باید دو سال خدمت سربازی انجام بدهند و اکنون بعضی ستاره های موسیقی و حتی فوتبال در حال گذراندن ان هستند.

علی رغم برد کره ای ها برابر آلمان اما به نظر نمی رسد که این قانون به تیم ملی کنونی برسد و بازیکنان باید به زودی برای سربازی به ارتش خود را معرفی کنند.

هواداران کره ای این را ناعادلانه می دانند و این نظرات را در وبسایت رئیس جمهور کره جنوبی منتشر کرده اند و نوشته اند که خدمت سربازی استعدادهای بازیکنان را زیر سوال می برد، آنها به ما امید داده اند و نباید استعدادشان در ارتش نابود شود.


سون هیونگ مین که سالانه ٥ میلیون دلاراز تاتنهام در امد دارد مهم ترین مساله هواداران کره است و آنها نمی خواهند که سربازی مانع از پیشرفتش بشود.

 آنها این فرصت را دارند تا در جام ملت های اسیا این نتیجه را جبران کنند، اگرچه قدردانی مردم و رسانه ها از تیم ملی کره جنوبی، حکومت را برای معاف کردنشان از خدمت سربازی متقاعد نکرده و آنها برد تیم ملی شان برابر آلمان را نادیده گرفته اند، دونگ آه روزنامه معروف کره جنوبی با تیتر "ما به شما افتخار می کنیم"  درباره این مساله نوشته است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.