کرج- دبیرهیئت جودو استان البرز از کسب عنوان دوم این استان در ارزیابی تور جهانی جودو در ایران خبرداد و گفت: برای حضور در فصل جدید لیگ امید و آینده سازان کشور اعلام آمادگی کرده ایم.

اعلام آمادگی البرز برای حضور در لیگ های کشوری جودو

مجید نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: لیگ امیدها در رده سنی جوانان ولیگ آینده سازان در رده نوجوانان برگزار می شود.

وی افرود: در کنار این دو تیم احتمال حضور تیم منتخب بزرگسالان استان البرز در لیگ دسته اول کشور نیز وجود دارد که در حال بررسی آن هستیم.

نورمحمدی با بیان اینکه حضور در لیگ های کشوری منوط به جذب حامی مالی وتامین هزینه های آن است گفت: تلاش می کنیم نمایندگان استان در فصل جدید لیگ کشور حاضر باشند.

دبیرهیئت جودو استان البرز از حضور جودو کار این استان در مسابقات آسیایی جاکارتا خبرداد و گفت: ایران ۴ نماینده دربخش آقایان این مسابقات  دارد که یک نفر آن به البرز تعلق پیدا کرده است.

وی به آخرین وضعیت خانه جودو استان البرز اشاره کرد وگفت: اعتباری ۲۰۰ میلیون تومانی برای آغاز احداث این فضای ورزشی تخصصی در سال گذشته تصویب شده است اما هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

نورمحمدی در پایان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی گفت: این مجمع اواسط مردادماه با حضور رییس فدراسیون جودو کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.