نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسئول دفتر رئیس جمهور طب روز های گذشته اظهاراتی داشته است واز طرف دیگر خبرهایی داریم که دولت به دنبال تغییر تیم اقتصادی خود و ترمیم کابینه است تا مشکلات برطرف شود.

زمزمه های تغییرات در کابینه دولت دوازدهم/ تیم اقتصادی دولت ترمیم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،سید هادی بهادری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه ۱۸۷ نفر از نمایندگان به رییس جمهور درباره ترمیم تیم اقتصادی کابینه و واکنش دولت به آن اظهار داشت: اگرچه هنوز زمان زیادی از ارسال این نامه به رئیس جمهور نگذشته اما قطعاً با توجه به مشکلات پیش آمده دولت به آن واکنش مناسبی نشان می دهد.

وی ضمن انتقاد از مشکلات پیش آمده عنوان کرد: قطعاً برای دولت سخت است که یک شبه تیم اقتصادی خود را تغییر بدهد ولی تنها راه برون رفت از این مشکلات استفاده از مدیران کارآمد است؛ دولت هم به این نتیجه رسیده است که راه حل اساسی حل این مشکلات استفاده از تیم توانمند است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مسئول دفتر رئیس جمهور طی روز های گذشته اظهاراتی داشته است و از طرف دیگر خبرهایی داریم که دولت به دنبال تغییر تیم اقتصادی خود و ترمیم کابینه است تا مشکلات برطرف شود.

بهادری عنوان کرد: هیچ خلأ قانونی در مسیر پیشبرد سیاست های اقتصادی وجود ندارد ولی نگاه بیش از اندازه مسئولان به برجام و عدم اندیشیدن به شرایط خروج آمریکا از برجام دولت را غافلگیر کرد و در چنین شرایطی نتوانستند به خوبی اقتصاد کشور را مدیریت کنند.

وی در پایان تأکید کرد: دولت نباید بیش از حد بر روی برجام متمرکز می شد و باید برای هر شرایطی سناریوهای مختلفی را در نظر می گرفت تا فشار اقتصادی بر مردم در چنین شرایطی کاهش و آمادگی مردم بیشتر شود.

منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.