موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از نرم افزار موبایلی همراه زائر رضوی در دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، نرم افزار موبایلی همراه زائر رضوی که برای نخستین بار در نمایشگاه تولید ملی، کالای ایرانی رونمایی ‌شد دارای قابلیت‌هایی نظیر ثبت اثر و ایده‌های هنری، پخش زنده از حرم مطهر رضوی، تصاویر حرم مطهر، نماهنگ‌های رضوی، حرم شناسی، صوت و ویدئو، معرفی سوغات فرهنگی، راهنمای زائر، تخفیف خرید سوغات فرهنگی، ثبت خادمیاران آستان قدس و ... است.

بدون تردید هر زائری که به حرم مطهر حضرت‌ رضا(ع) مشرف می‌شود، به اندازه شناخت و معرفتی که دارد از زیارت خود بهره می‌برد، اما برای افزایش این معرفت این نرم افزار می‌تواند کمک زیادی در افزایش سطح شناخت و آگاهی نسبت به این امام ‌همام و همچنین آثار هنرمندان رضوی و محصولات تولید شده در این زمینه داشته باشد.

این نرم افزار به سفارش موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تهیه و تولید شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این اپلیکیشن از طریق کیو آر کد آن را دریافت و برای دریافت راه‌های نصب نرم افزار با ارسال عدد 8 به شماره‌های 30002440 و 30009900903575 اطلاعات لازم را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.