نماینده خرمشهر با بیان اینکه مشکل آب این شهرها با اجرای طرحهای غدیر یک و دو به طور کامل حل خواهد شد، ادامه داد: امروز شهر آرام است اما از دو سه روز پیش و با شکسته شدن خط لوله کشی انتقال آب طرح غدیر یک به هویزه- خرمشهر و آبادان، جریان آب شیرین تصفیه شده متوقف شد و آب شور از طریق کانال ژیان به مردم رسید. در همین حال برای اینکه شهروندان اذیت نشوند، هم بسته های آب و هم از طریق تانکرهای بهداشتی، آب شیرین بدون وقفه توزیع شد و ساعت ۵/۴ صبح امروز هم آب شرب شیرین به لوله های شهری رسید اما تا این آب، آبهای شور قبلی را پس بزند و به تصفیه خانه ها و بعد لوله های شهری برسد، چند ساعت طول می کشد و مردم فکر می کردند آب، هنوز شور است که اعتراض کردند.

مردم، فکر کردند آب شور است که اعتراض کردند/ شهر آرام است و آب شیرین در لوله ها جریان دارد

عبدالله سامری نماینده خرمشهر در مجلس به خبرنگار اقتصادی قدس آنلاین گفت: هم اکنون آب شیرین طرح "غدیر یک" وارد تصفیه خانه‌های خرمشهر، شادگان و آبادان شده و در لوله های شهری هم جریان دارد لذا شهروندانی که دیشب به خاطر شوری آب، اعتراض کرده بودند گمان می کردند آب هنوز شور است!

وی با بیان اینکه مشکل آب این شهرها با اجرای طرحهای غدیر یک و دو به طور کامل حل خواهد شد، ادامه داد: امروز شهر آرام است اما از دو سه روز پیش و با شکسته شدن خط لوله کشی انتقال آب طرح غدیر یک به هویزه- خرمشهر و آبادان، جریان آب شیرین تصفیه شده متوقف شد و آب شور از طریق کانال ژیان به مردم رسید. در همین حال برای اینکه شهروندان اذیت نشوند، هم بسته های آب و هم از طریق تانکرهای بهداشتی، آب شیرین بدون وقفه توزیع شد و ساعت چهار و نیم صبح امروز هم آب شرب شیرین به لوله های شهری رسید اما تا این آب، آبهای شور قبلی را پس بزند و به تصفیه خانه ها و بعد لوله های شهری برسد، چند ساعت طول می کشد و مردم  فکر می کردند آب، هنوز شور است که اعتراض کردند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه هم اکنون آب شیرین با حجم ۸۰ هزار متر مکعب به لوله های شهری خرمشهر وارد می شود، اعتراضات مردم به کیفیت آب در خرمشهر، را کاملا وارد و به جاست دانست و گفت: مسوولان باید به اعتراضاع رسیدگی کنند اما نباید چنین اعتراضات به حقی با سوء استفاده برخی افراد به حاشیه برود و متوجه نظام شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.