قدس آنلاین: مدیر روابط‌ عمومی شرکت توزیع برق مشهد با تاکید بر اینکه کشور با مشکل کمبود برق مواجه است؛ گفت: برق برخی از مناطق مشهد در هفته آینده قطع می‌شود.

برق برخی از مناطق مشهد در هفته آینده قطع می‌شود/ کشور با مشکل کمبود برق مواجه است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاشی در گفت‌وگو با فارس گفت: ظهر امروز برق برخی از نقاط شهری مشهد به مدت ۳۰ دقیقه قطع شد که این خاموشی‌ها به‌منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های وسیع در کشور بوده، این موضوع بر اساس تکلیف مرکز کنترل شبکه‌های برق کشور است.

مدیر روابط‌ عمومی شرکت توزیع برق مشهد ضمن اشاره به‌ اینکه هنوز معلوم نیست کدام مناطق طی روزهای آتی قطعی برق دارند؛ ادامه داد: در برخی از نقاط مشهد به‌مدت ۸ تا ۱۰ روز در طول زمانی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه خاموشی اضطراری اعلام می‌شود و قطعی برق با توجه به‌میزان حساسیت آن نقاط قطع می‌شود.

وی افزود: در مشهد مشکلی برای تامین برق نداریم، اما از طرفی مناطق گرمسیر کشور با مشکل کمبود برای برق مواجه هستند، باید با توجه به‌این مساله همراهی کنیم تا سایر شهرها با مشکل خاموشی طولانی مدت مواجه نشوند.

کاشی گفت: قطعی برق در مشهد از  ساعت ۱۲ ظهر تا  ۶ عصر ادامه پیدا می‌کند.

مدیر روابط‌ عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به‌اینکه مشترکان و مردم همراهی لازم را با شرکت برق داشته باشند و مردم تا حد امکان از وسایل سرمایشی پر مصرف استفاده نکنند؛ متذکر شد: مشهد مشکلی برای تامین برق ندارد و به‌خاطر کمبود برق در سایر شهرهای کشور تکلیفی است که به‌ما ابلاغ شده که موظف به‌انجام آن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.