بررسی پیشنهادهای پیش روی بازیکنان تیم ملی ایران برای حضور در لیگ های اروپایی بعد از رقابت های جام جهانی نشان می‌دهد به زودی آمار لژیونرهای ایرانی به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

یوزهای ایرانی در سبد خرید اروپایی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، عملکرد شاگردان کارلوس کی روش در سه بازی مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه سبب شد آژانس های نقل و انتقالات بازیکن در اروپا به سراغ بازیکنان شاخص فوتبال ایران بیایند تا شاید با انتقال آنها به لیگ های معتبر اروپایی و باشگاه های بزرگ زمینه ترانسفر آنها را فراهم آورند،تا هم به نوعی برای خود درآمدزایی کنند هم بازیکنان را در آستانه یک چالش جدید قرار دهند.

انتخاب خط دفاعی ایران در مرحله گروهی در میان برترین های جام بیست و یکم این اتفاق را به نوعی تقویت کرد تا حالا مشتریان سرشناسی برای استخدام بازیکنان خط دفاعی ایران در مسابقات جام جهانی صف بایستند، البته برای سایر بازیکنان ایرانی هم این اتفاق در حال وقوع است اما مدافعان ایرانی شانس بیشتری نسبت به سایر بازیکنان برخوردارند. هرچند هنوز هیچ یک از بازیکنان ایرانی درباره حضور خود در باشگاه جدیدش تصمیم نگرفته است و بازیکنان در تعطیلات اجباری فیفا حضور دارند اما شنیده می شود بسیاری از بازیکنانی که در روسیه درخشیدند به احتمال فراوان فصل بعد خارج از ایران فوتبال بازی خواهند کرد.

علیرضا بیراوند

یکی از بازیکنان که حالا به شدت مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گرفته است، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس است، بیراوند که پیش از جام جهانی با باشگاه پرسپولیس قرارداد پنج ساله امضا کرد، پس از درخشش در مرحله گروهی به ویژه مهار پنالتی کریس رونالدو میل فراوانی به خروج از فوتبال ایران دارد و در جریان سفر به زادگاهش به نزدیکان خود گفت قطعا هفته آینده پس از بازگشت به تهران با مدیران پرسپولیس به صورت جدی وارد مذاکره خواهد شد تا به اروپا نقل مکان کند اتفاقی که برانکو و گرشاسبی به شدت با آن مخالف هستند.


سعید عزت اللهی

بازیکن خط دفاع تیم ملی فوتبال ایران دیگر بازیکنی است که مشتریان زیادی برای استخدام او در حال تکاپو هستند، عزت اللهی که فصل گذشته با یک تیم نه چندان مطرح روستوف فوتبال خود را تا قبل از جام جهانی ادامه داد حالا از تیم هایی در اسپانیا و بلژیک پیشنهاد دارد و قطعا فصل آینده در جایی جز روسیه به میدان خواهد رفت.

مجید حسینی

سید مجید حسینی که به واسطه یک اتفاق نادر در فوتبال جهان در ترکیب تیم ملی قرار گرفت پس از درخشش در جریان بازی های مرحله گروهی حالا با پیشنهادهای اغواکننده ای از کشورهای اروپایی رو به رو شده است و به نظر می رسد با وجود اتمام قراردادش با استقلال دیگر تمایلی به باقی ماندن در ترکیب این باشگاه نداشته باشد از این رو احتمال کوچ او نیز از فوتبال ایران وجود دارد.

وحید امیری

بازیکنان میانی تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از بازیکنان کلیدی کارلوس کی روش در روسیه بود نیز به طور حتم از تیم فوتبال پرسپولیس جدا خواهد شد. درباره امیری هم حرف و حدیث های فراوانی وجود دارد، منابع خبری از حضور قطعی وی در اسپانیا خبر می دهند اما هنوز خودش به صورت قطعی در این خصوص اظهارنظر نکرده است اما با احتمالات موجود بسیار بعید است کسی که در بازی با اسپانیا و پرتغال به این شکل درخشید و خبرساز شد به ماندن در فوتبال ایران قناعت کند.

امید ابراهیمی

هافبک ملی پوش استقلال نیز از بازیکنانی است که قطعا با وجود پیشنهاد های اغواکننده دیگر تمایلی به ادامه حضورش در لیگ برتر ایران ندارد، امید ابراهیمی پس از درخشش در بازی با پرتغال و مهار کریس رونالدو حالا مشتریان دانه درشتی دارد که قطعا با مشاهده آنها دیگر میلی به ماندن در استقلال ندارد به همین دلیل احتمال خروج او از استقلال را باید محتمل دانست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.