کرج- رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با اشاره به تغییر نحوه قرعه کشی واهدا جوایز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کرج از طریق سامانه پیامکی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این همایش در۲۲ تیرماه درحال انجام است.

سامانه پیامکی ثبت نام همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کرج اعلام شد

مهدی محبی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: کمیته برگزاری این همایش از ماه گذشته شکل گرفته و با برگزاری جلسات مختلف تلاش داریم آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه حضور حداقل ۱۰۰ هزار نفر در همایش پیش رو هدف گذاری شده است گفت: در سال ۹۲ نیز این همایش در کرج برگزار شد و شاهد حضور ۱۰۰ هزار نفر در آن بودیم وامیدوارم در این دوره یک حدنصاب جدید در مشارکت مردم رقم بخورد.

محبی توجه مسئولان ارشد استان به برگزاری این همایش را یک اتفاق ارزشمند دانست و گفت: شخص استاندار و معاونان وی در کنار مدیرکل ورزش وجوانان استان در این مدت به جدیت پیگیر برگزاری هر چه بهتر این همایش بوده اند و در جلسات مرتبط با این همایش حضور داشته اند.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز به فرایند ثبت نام مردمی و انجام مراسم قرعه کشی اشاره کرد وگفت: در این دوره به جای توزیع برگه قرعه کشی وبرخی مشکلات ناشی از آن این کار از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۲۴۴۶ انجام می شود.

وی تصریح کرد: این سامانه در حال حاضر فعال است و شهروندان می توانند برای ثبت نام با ارسال نام و نام خانوادگی خود اقدام کنند ضمن آنکه قرعه کشی واهدا جوایز نیز براساس افراد ثبت نامی دراین سامانه انجام می شود.

محبی در توضیح بیشتر گفت: حضور افراد ثبت نام شده در روز همایش ودر محل برگزاری الزامی است و جوایز به کسانی تعلق می گیرد که در هنگام قرعه کشی در محل حضور داشته باشند.

وی در پایان خواستار مشارکت مردم در این گردهمایی بزرگ ورزشی شد و گفت: حضور در همایش پیاده روی ۲۲ تیرماه می تواند ضمن رقم زدن یک روز بانشاط برای شهروندان علاقمندی مردم کرج را به ورزش به نمایش بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    0 0
    سلام چرا ثبت نام صورت نميگيره الان در پیاده روی شرکت کردم با تشکر از مسولين محترم که چنین جمعی را برای مردم تشکیل دادن.