قدس آنلاین: همایش ۴۰۰ نفر از فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد آغاز شد.

آغاز همایش فرماندهان سپاه درمشهد/تعامل فتنه جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین،  ابلاغ تدابیر و تشریح برنامه های نیروی زمینی سپاه و تبیین اولویتهای سازمانی همایش فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد از اهداف این همایش سه روزه در مشهد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تخستین روز این همایش با تشریح جریانهای فتنه در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: تعامل؛   فتنه کنونی دشمن علیه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی افزود: نفوذ بین نهادها و شخصیتهای انقلابی، نامتجانس بودن جبهه دشمن و قدرت تبلیغاتی و رسانه ای بالا از ویژگیهای فتنه جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی است.

وی گفت: تعامل و رابطه برقرار کردن با انقلاب اسلامی و گرفتار کردن انقلاب از درون، راهبرد جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی است.

سرتیپ پاسدار علی اکبر پور جمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این همایش گفت: بررسی برنامه های پارسال این نیرو، تبیین ماموریتها و ارتقاء معنویت و بصیرت افرایی شرکت کنندگان از اهداف این همایش سه روزه در مشهد است.

شاخصهای انقلابی گری، ولایت مداری و ولایت پذیری، اخلاق مدیریتی از دیدگاه قرآن هم از موضوعات سخنرانی ها در مدت برگزاری این همایش در مرکز آموزشی امام خمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.