تأسیسات برقرسانی در بخش توزیع و فوق توزیع، در ساعات پرمصرف، توان مصرف افسارگسیخته شهروندان تهرانی را ندارند و از مدار خارج شدن فیدرها زیر شدت بار شبکه، عامل قطعی های متعدد و بعضا طولانی برق در تهران بوده است.

دلیل قطع برق مناطق تهران در روز گذشته/ فیدرهایی که توان تحمل بار شبکه را نداشتند

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته مناطق مختلف کلانشهر تهران قطعی های چندساعته برق را تجربه کردند. گزارش های مردمی حکایت از قطع برق در مناطق ۱۰، ۲، ۲۲، ۵، ۶ و ۷ داشت. همچنین شهرهای اطراف مثل شهریار و اندیشه نیز قطعی های چندساعته برق را در ساعات میانی روز تجربه کردند.

پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از این است که تأسیسات برقرسانی در بخش توزیع و فوق توزیع، در ساعات پرمصرف، توان مصرف افسارگسیخته شهروندان تهرانی را ندارند و از مدار خارج شدن فیدرها زیر شدت بار شبکه، عامل قطعی های متعدد و بعضا طولانی برق در تهران بوده است.

برخی شهروندان تهرانی  درخواست اعلام ساعات نوبت بندی قطع را در منطقه محل زندگی خود داشتند، اما پیگیری های خبرنگار  حاکی از این است که تا امروز، هیچ قطعی برنامه ریزی شده ای در استان تهران اعمال نشده و قطع برق ناشی از عدم توانایی تجهیزات شبکه توزیع و فوق توزیع برای پوشش بار شبکه در زمان های پیک مصرف بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.