قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت : برنامه ریزی ها بر تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی مشهد تا هفته دولت است.

پروژه کتابخانه مرکزی مشهد تا هفته دولت باید به سرانجام برسد

به گزارش قدس آنلاین، محمد مقدوری افزود : تخصیص اعتبار این پروژه به منظور تکمیل آن در سال جاری به عنوان یکی از پروژه های دارای اولویت استان به صورت ۱۰۰ درصدی انجام می شود.

 وی با بیان اینکه در جلسه ای برای تامین بودجه این پروژه و راهکارهای اتمام آن برنامه ریزی شد، افزود : بخشی از بودجه این پروژه امسال از محل اعتبارات استانی و ماده ۱۸۰ قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به میزان ۳۵ میلیارد ریال تعیین شده است که به طور کامل تخصیص می یابد.

وی افزود : علاوه بر آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار این پروژه توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان تامین می شود و ۲۰ میلیاد ریال هم از محل نیم درصد عوارض شهرداری پرداخت خواهد شد.

  وی عنوان کرد : استاندار خراسان رضوی هم در جریان سفر دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به استان نیز در ابتدای امسال، برای تکمیل این پروژه تامین بخشی از بودجه مورد نیازرا مورد تاکید قرار داد که امید است از محل سفر ریاست جمهوری در این پروزه مساعدت لازم صورت گیرد.

وی افزود : مکاتبات و پیگیری های لازم پیرامون اعتبار مربوطه برای این پروژه از مرکز انجام شده وموضوع در دست پیگیری است.

وی تصریح کرد : تلاش بر آن است این پروژه تا هفته دولت به سرانجام برسد.

پروژه کتابخانه مرکزی مشهد از جمله پروژه های نیمه تمامی است که بیش از دو دهه تکمیل آن به دلیل مسائل مختلف به طول انجامیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.