گیلان- شرکت گاز استان گیلان در سه ماهه اول سال جاری توانسته ۶ هزار ۸۶۰ مشترک جدید را به شبکه گاز متصل نماید.

جذب بیش از ۶ هزار و پانصد مشترک جدید گاز در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ،مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این خبر اظهار داشت: با جذب این تعداد مشترک جدید مجموع مشترکین گاز در گیلان به بیش یک میلیون و ۲۰ هزار مشترک افزایش یافته است.

حسین اکبر بیان نمود: هم اکنون تمام شهرها و ۱۹۰۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند و متوسط بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی استان به ۹۷.۶ درصد رسیده است.

مهندس اکبر اظهار داشت هم اکنون عملیات گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار باقیمانده در حال انجام می باشد و بر اساس برنامه ریز های بعمل آمده تا هفته دولت امسال ۴۲ روستای دیگر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال گذشته اقدامات گسترده ای در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن انرژی در حوزه های مختلف جامعه صورت پذیرفت و این اقدامات اثربخش سبب آن شد تا در سال ۹۶ شاهد حادثه مرگ خاموش در استان نباشیم.

وی در پایان با اشاره به این که شرکت گاز استان گیلان در سال جاری نیز برنامه گسترده ای را در جهت نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی دارد اظهار داشت: همکاری های خوبی با صدا و سیما، فرمانداری ها، مدارس، رسانه و سایر سازمان های مرتبط صورت گرفته تا همگام با توسعه کمی گازرسانی در استان شاهد نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز در استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.