مناقبی گفت: بانک مرکزی به‌راحتی می‌تواند میزان ارز تخصیص داده شده را به‌طور کامل منتشر کند اما ناقص بودن آن را بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داده که قابل توجیه نیست.

بانک مرکزی لیست کامل وارد کنندگان با دلار ۴۲۰۰ تومانی را دارد/ می‌خواهند تقصیرها را به گردن وزارت صنعت بیندازند/ دولت اصرار دارد که دلار روی ۴۲۰۰ تومان بماند

به گزارش قدس آنلاین،علیرضا مناقبی، رئیس مجمع واردات با انتقاد از ناقص بودن لیست منتشرشده بانک مرکزی در مورد شرکت‌هایی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند گفت: بانک مرکزی به‌راحتی می‌تواند میزان ارز تخصیص داده شده را به‌طور کامل منتشر کند اما ناقص بودن آن را بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داده که قابل توجیه نیست.
وی افزود: ارز تنها در اختیار بانک مرکزی قرار دارد و این بانک است که حواله‌ها را تأیید و پرداخت می‌کند درنتیجه باید از این طریق اسامی دریافت‌کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی به‌طور کامل رسانه‌ای شود.
مناقبی با تاکید بر این‌که دولت اصرار دارد بگوید دلار، ۴۲۰۰ تومان قیمت دارد تصریح کرد: ارز در بازار آزاد با قیمت جداگانه‌ای محاسبه می‌شود اما دولت اذعان دارد قیمت آن ۴۲۰۰ تومان است.

منبع: نود اقتصادی 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.