همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی ۲ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۸۱ تن کالا از استان همدان خبر داد.

جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا از استان همدان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی درباره اقدامات حوزه کالا این اداره کل در نیمه نخست امسال اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری همچنین تعداد ۱۵۰ هزار و ۱۲۱ بارنامه مصرفی صادر شده است.

وی افزود: عمده کالاهای حمل شده شامل محمولات معدنی شامل سیمان، کلینکر و سنگ آهن، محمولات نفتی از قبیل بنزین و گازوییل و همچنین شمش آهن بوده است.

رودباری ادامه داد: در این مدت همچنین محمولات کشاورزی مانند گندم و سیب‌زمینی نیز جابجا شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: : حمل و نقل هر نوع کالای برون‌شهری بدون اخذ بارنامه ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.

محمد رودباری با تأکید بر اینکه نظارت کامل و کنترل صدور بارنامه‌ها برای  نرخ‌گذاری صحیح و اصولی حمل بار در حمایت از صاحبان کالا و رانندگان انجام می شود، تصریح کرد: صدور بارنامه به شکل مکانیزه و دریافت کد رهگیری یکی از الزامات بخش کالا و مسافر بوده و حمل بار بدون بارنامه سیستمی و دارای کد رهگیری ممنوع است.

این مسئول، تعداد ناوگان فعال در بخش حمل و نقل بار و کالا را ۱۲ هزارو ۹۸۱ دستگاه عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۹ هزارو ۱۲۲ راننده نیز در این حوزه در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

گفتنی است، در استان همدان ۹۷ شرکت حمل و نقل کالا وجود دارد که از این تعداد ۹۲ شرکت فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.