همدان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان از اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان در آغاز فعالیت‌های عمرانی بقعه متبرکه حبقوق نبی(ع) تویسرکان خبر داد.

اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان برای فعالیت‌ عمرانی در بقعه حبقوق نبی(ع) تویسرکان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، حمیدرضا نوروزی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه عمرانی بقعه متبرکه حیقوقنبی(ع) اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان استان ۴۵۰ میلیون تومان برای شروع فعالیت‌های عمرانی بقعه متبرکه حبقوق نبی(ع) تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه مجری این پروژه عمرانی شهرداری شهر تویسرکان است، گفت: طی دو هفته آینده فاز اول اجرای این پروژه عمرانی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با تاکید به اینکه احداث زائرسرا در جوار این مکان مقدس آغاز می‌شود، افزود: امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار تویسرکان تلاش بسیاری را در خصوص اجرای این طرح داشته‌اند که کمال قدردانی را دارم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیران همکاری و پشتیبانی بسیار خوبی در حمایت از اماکن مذهبی و مساجد شهرستان دارند، خاطرنشان کرد: در اختصاص بودجه و تجهیز مساجد و اماکن مذهبی همواره حمایت‌ها کمک کرده است.

نوروزی از اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان در ایام تابستان خبر داد و افزود: به مدت سه ماه این طرح در قالب برنامه‌های مختلف و با حضور مبلغان بومی اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.