رسانه‌های یونانی می‌گویند باشگاه آ.ا.ک آتن به زودی به همکاری خود با مسعود شجاعی پایان خواهد داد اما این لزوماً بدان معنی نیست که هافبک ایرانی یونان را ترک خواهد کرد.

مسعود شجاعی به زودی با پیراهن جدید

به گزارش قدس آنلاین،وبسایت مارکای یونانی در گزارشی مدعی شده باشگاه آپولوی یونان خواهان به خدمت گرفتن مسعود شجاعی است. 


این رسانه می‌گوید جدایی مسعود از آ.ا.ک قبلاً اعلام شده بود و خبر جدیدی نبود ولی حالا درست در آستانه‌ی فصل نقل و انتقالات، باشگاه‌های دیگر لیگ برتر یونان دندان تیز کرده‌اند تا فوتبالیست ۳۴ساله، باتجربه و پخته‌ی ایرانی را به چنگ آورند. 


 
باشگاه آپولو اسمیرنی به همراه چند تیم دیگر برای جذب مسعود در حال تلاش هستند. ولی آپولوهایی برای جذب او بسیار مصمم به نظر می‌رسند. 


مارکای یونان می‌گوید آپولو پارسال هم برای جذب کوری دومینگوئز آرژانتینی تلاشهای بسیاری کرد ولی در نهایت موفق نشد او را به شهر ریزوپولی بیاورد. آپولو اما این بار مصمم است اشتباه سال گذشته را تکرار نکرده و در تلاش برای جذب مسعود موفق باشد. 


مارکای یونان می‌گوید منابع آگاهش خبر داده‌اند آپولو حتی پیش از آنکه مسعود شجاعی به همراه تیم ملی ایران برای شرکت در جام جهانی به روسیه سفر کند، با توجه به اینکه قرارداد او با آ.ا.ک رسماً به پایان رسیده بود، برای جذب او دست به کار شده بوده. 


رسانه‌ی یونانی می‌گوید شکی نیست که علاوه بر آپولو، تیم‌های دیگری از لیگ برتر یونان به سراغ مسعود خواهند رفت و احتمال همکاری با او را سبک و سنگین خواهند کرد. در ضمن ممکن است باشگاه‌هایی غیریونانی هم خواهان جذب مسعود باشند. 


مارکای یونان در پایان می‌نویسد " همینطور که می‌بینید، ستاره‌ی ایرانی حتی در ۳۴سالگی برای باشگاه‌های بسیاری جذاب است ".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.