سخنگوی جنبش انصارالله خبر منتشر شده درباره توافق صنعاء با نماینده سازمان ملل در امور یمن درباره نظارت سازمان ملل بر الحدیده را تکذیب کرد.

به گزارش قدس آنلاین، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز یکشنبه طی سخنانی در واکنش به ادعای دولت امارات درباره توقف حملات نیروهای آن به الحدیده اعلام کرد که فعالیت نظامی نیروهای اماراتی در الحدیده همچنان ادامه دارد.

امارات متحده عربی امروز مدعی شد که به منظور در نظر گرفتن یک فرصت برای تلاش‌های سازمان ملل و با هدف برقراری صلح در بندر الحدیده یمن، فعالیت‌های نظامی خود را در این شهر متوقف کرده است.

محمد عبد السلام تاکید کرد که هدف امارات از اعلام این خبر، منحرف کردن افکار عمومی است.

سخنگوی انصارالله همچنین در خصوص موافقت یمن با نظارت سازمان ملل در الحدیده گفت: بر سر وجود نقش فنی (نقش ماهوی و حرفه‌ای) سازمان ملل برای پایان درگیری‌های الحدیده و نه نظارت آن بر این بندر توافق کردیم. با مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن در مورد تحویل بندر به سازمان ملل توافقی نکرده‌ایم.

این در حالی است که برخی منابع خبری وابسته به ائتلاف مدعی شدند که انصارالله با مدیریت سازمان ملل بر بندر الحدیده و نظارت بر این بندر که در غرب یمن واقع شده، توافق کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.