۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 608638

کمیته مسابقات اعلام کرد دیدار سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و استقلال ‏روز جمعه ۲۹ تیر در ورزشگاه آزادی راس ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می شود.‏

زمان دربی ۸۷ مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در لیگ هفدهم مقام قهرمانی را جشن بگیرد و شاگردان شفر هم در جام حذفی موفق به کسب عنوان نخست شدند تا در انتظار برگزاری اولین سوپرجام میان دو تیم بزرگ کشور باشیم.


پیش تر البته شرایط برگزاری دربی در سوپر جام ایجاد شده بود که به دلیل حساسیت های بی مورد این بازی برگزار نشده بود، اما با توجه به اینکه در سال های گذشته بازی های لیگ برتر و جام حذفی با نظم بیشتری برگزار می شود، در نهایت هواداران این دو تیم می توانند پیش از آغاز لیگ برتر و در تاریخ ۲۹ تیرماه از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به تماشای دربی ۸۷ بنشینند.


پرسپولیسی ها اکنون در اردوی کرواسی حضور دارند و مدیران استقلال نیز در تلاش برای آماده سازی تیم خود برای حضور در لیگ هجدهم هستند که شانس زیادی برای قهرمانی خود متصور هستند.


در مورد برگزاری سوپرجام اظهار نظرهای مختلفی در روزهای گذشته با توجه به خستگی برخی بازیکنان مطرح شده، اما کمیته مسابقات سازمان لیگ گفته که تحت هر شرایطی این مسابقه برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.