قزوین_ رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: با توجه به نتایج مثبت و سازنده گروههای جهادی تا پایان سال ۱۰ هزار گروه جهادی دیگر در کشور مشغول فعالیت می شوند.

۱۰ هزار گروه جهادی در کشور مشغول فعالیت می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، سردار غیب پرور در مراسم افتتاح ۱۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط بسیج سازندگی استان قزوین، با بیان اینکه این پروژه حاصل همکاری و کارمجاهدانه همه دستگاهها از جمله بسیج سازندگی، بهزیستی و بنیاد مسکن است، گفت: در یک بازه زمانی پنج ماهه خوشبختانه کارهای جهادی بزرگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود هفت ماه از زلزله کرمانشاه میگذرد که در دو ماه اول عمدتا کارهای امدادرسانی و اورژانسی صورت گرفت، افزود: زلزله در کنار تمام غمها و مصیبتها درس بزرگی برای همه ما داشت؛ اینکه متوجه شدیم اگر کنار هم باشیم و همت کنیم کارهای بزرگی میتوانیم انجام دهیم و نقطه آغازین این همکاری حضور مقام معظم رهبری و صحبتهای ایشان بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هم اکنون نیز که مردم با مشکلات بسیاری همراه هستند با همین همبستگی و خودباوری میتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و بر مشکلات کشور فائق بیاییم، عنوان کرد: با توجه به نتایج مثبت و سازنده گروههای جهادی تا پایان سال ۱۰ هزار گروه جهادی دیگر در کشور مشغول فعالیت می شوند.

غیب پرور خاطرنشان کرد: فعالیت این گروهها فقط در بحث بلایایی طبیعی نیست و فعالیت آنها حول محور خدمت رسانی و رفع محرومیت در سراسر کشور خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان ادعا تصدی گری نداشتهایم و نقش ما تنها تسهیل گری و کمک است، یادآور شد: بسیج و سپاه با تمام توان در خدمت مردم و دولت و هرکس که قصد خدمت به مردم را داشته باشد، خواهد بود.

* افتتاح ۱۱ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی کرمانشاه توسط سپاه قزوین

۱۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که توسط سازمان بسیج سازندگی قزوین ساخته شده بود صبح امروز با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.

حمیدرضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طبق تفاهم نامه ای که با بهزیستی منعقد شده، سازمان بسیج سازندگی بازسازی تعدادی از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی که در زلزله سال گذشته تخریب شده را بر عهده گرفته که سهم بسیج سازندگی قزوین ۱۱واحد بود که امروز افتتاح شد.

وی گفت: برای ساخت این واحدها که ۸۵ متر مساحت دارند، ۳۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی، پنج میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی تخصیص یافته که با این منابع کار ساخت واحدها تا مرحله سفت کاری انجام و سازمان بسیج سازندگی نیز با کمک خیرین و اصناف استان برای تکمیل هر واحد ۱۷ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

اله بداشتی یادآور شد: هم افزایی خوبی بین دستگاههایی همچون بنیاد مسکن، بهزیستی و بسیج سازندگی برای ساخت این واحدها شکل گرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، رییس سازمان بهزیستی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین در مراسم افتتاح این واحدها حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.