لنگرود-مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : تلاش مجموعه مدیریتی استان رفع مشکلات پیش پای تولید، ایجاد اشتغال مولد و به جریان انداختن چرخ های صنعت است.

ایجاد اشتغال مولد و به جریان انداختن چرخ های صنعت، تلاش مدیران استان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، احمد علی شهیدی  در نشستی صمیمانه با مالکین اراضی روستاهای یعقوبیه ، دریاسر و فتیده در خصوص تملک اراضی توسعه ناحیه صنعتی یعقوبیه لنگرود به بحث و گفتگو نشست .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : تلاش مجموعه مدیریتی استان رفع مشکلات پیش پای تولید، ایجاد اشتغال مولد و به جریان انداختن چرخ های صنعت است.

وی افزود : شرکت شهرک های صنعتی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان ، حمایت همه جانبه می کند.

احمد علی شهیدی ، گیلان را یکی از استانهای مستعد برای توسعه صنایع کوچک و خرد دانست و گفت : صنایع کوچک به دلیل کمک به رشد کارآفرینی و توسعه کسب و کار به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشورهای توسعه ‌یافته شناخته می شوند.

وی همچنین بیان داشت : توسعه صنایع کوچک و متوسط ،رمز توسعه اقتصادی ، تولید و اشتغال است .

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص هدف از برگزاری این نشست گفت : هدف از برگزاری این نشست ایجاد هم افزایی جهت اخذ توافق مالکین بر فروش اراضی به شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان جهت توسعه ناحیه صنعتی یعقوبیه بوده است .

وی در ادامه به بیان اهمیت کار پرداخت و گفت : کار مهمترین عاملی است که حیات بشری را تحت الشعاع خود قرار می دهد و عزت و سربلندی هر فرد و اجتماعی بستگی به میزان وجود آن دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان برای درون زا کردن اقتصاد و داشتن استراتژی، اقتصاد مقاومتی را کارسازترین راه در ساماندهی مشاغل کوچک، حمایت از صنعت و تولیدات داخلی است .

وی در پایان گفت : مقرر گردید اراضی موصوف مورد کارشناسی و ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری قرارگیرد و موافقین با واگذاری ، مراتب آن را جهت خرید اراضی به شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان اعلام نمایند که در این صورت اراضی ناحیه صنعتی یعقوبیه از ۲۵ هکتار به حدود ۴۰ هکتار افزایش خواهد یافت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.