قدس آنلاین: یک کارگردان تئاتر گفت: نمایش «تاریکی»، این‌بار پخته‌تر، کامل‌تر و آماده‌تر نسبت به دوسال قبل روی صحنه رفته است.

«تاریکی» این‌بار پخته‌تر و آماده‌تر روی صحنه

به گزارش قدس آنلاین عبدالله برجسته پیرامون اجرای تئاتر «تاریکی» برای دومین‌بار در مشهد اظهار کرد: نمایش نسبت به قبل تغییری نداشته، اما به این دلیل که ما حدود دوسال است که درگیر این نمایش هستیم و با آن جشنواره‌هایی در ترکیه و ایتالیا رفته‌ایم، قاعدتا «تاریکی» به مراتب پخته‌تر، کامل‌تر وآماده‌تر  نسبت به قبل ظاهر شده است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۵، اجرای تئاتر تاریکی را در مشهد داشتیم، همچنین ۲۰۱۷ در ترکیه و ۲۰۱۸ در ایتالیا روی صحنه رفته و با این که دوسال از اجرای اول گذشته، خوشبختانه استقبال خوبی صورت گرفته و تماشاگران بسیاری داشته‌است.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: خیلی از تماشگران هم برای چندمین بار نمایش را می‌بینند و طبیعتا این ماجرا حس خوبی به بنده و تمامی گروه نمایش انتقال می‌دهد؛ به این خاطر که علارغم این که تئاتر «تاریکی» پیش‌تر در این شهر اجرا داشته، همچنان مورد استقبال واقع می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تا به الان تمام روزهای اجرای نمایش پر بوده و در کل حضور مردم راضی‌کننده بوده است. ضمن این که اجرای نمایش «تاریکی» از ۳۱ خردادماه آغاز شده و تا اجرای نهم پیش رفتیم.

برجسته عنوان کرد: قرار است که نمایش جدیدی را آغاز کنم و درحال خواندن چند نمایشنامه هستم که به احتمال زیاد تا روزهای آینده کار جدیدم را شروع خواهم کرد.

این کارگردان تئاتر در تکمیل سخنان خود افزود: از تمامی رسانه‌های مجازی که همه تئاترهای روی صحنه را حمایت می‌کنند، ساپس‌گزارم و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد و نیز شرایطی فراهم شود تا از تبلیغات محیطی استفاده شود.

تئاتر «تاریکی» به کارگردانی عبدالله برجسته از ۳۱ خردادماه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد در حال اجرا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.