قدس آنلاین:اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی امسال ۲ برابر شد.

اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی امسال ۲ برابر شد.

قدس آنلاین:مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و افزایش اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبارات اشتغال و خودکفایی امسال این نهاد، در حوزه تسهیلات ارزان قیمت روستایی و شهری اخنصاص یافته که  ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبار امسال در این حوزه از منابع بانکی تامین شده است.

حبیب الله آسوده در حاشیه دیدار با تعدادی از خانواده های زیرپوشش کمیته امداد در نیشابور افزود: اعتبارات امسال اشتغال و خودکفایی این نهاد، ۲ برابریافته است.

به گزارش  قدس آنلاین به نقل ازصدا و سیما ، وی، اعتبارات پارسال اشتغال و خودکفایی پارسال این نهاد را هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه  امسال توانمندسازی کمیته امداد گفت: این طرح به صورت آزمایشی در نیشابور اجرا می شود و محصولات تولیدی خانواده های توانمند شده زیرپوشش این نهاد که به خودکفایی رسیده اند معرفی و عرضه خواهد شد.

آسوده گفت: بیش از ۵۰ هزار یتیم و افراد بدسرپرست یا دارای سرپرست ناتوان زیرپوشش کمیته امداد خراسان رضوی هستند.

وی افزود: ۱۲۳ هزار خانواده معیشت بگیر در خراسان رضوی زیرپوشش کمیته امداد هستند و حدود ۸۰ هزار نفر سرپرستان خانواده های زیرپوشش سالمندند.

جلب مشارکت مردم در طرح های اکرام ایتام و محسنین، هدفگذاری جذب ۵۰ هزار حامی تا پایان امسال و ساماندهی رفع مشکل مسکن خانواده های بدون مسکن از دیگر موضوعات مطرح در این دیدار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.